Tommy Hilfilger prezentuje jesienną, ekologiczną kolekcję Tommy Jeans w klimatycznej kampanii. Nowa kolekcja jest połączeniem typowej dla marki amerykańskiej klasyki z modnym, ulicznym stylem.
Twarzami kampanii zostały cztery młode gwiazdy muzyki. Sunni Colon, Glowie, IV Jay oraz Saba. W cyklu wideo zobaczyć możemy studyjne minikoncerty każdego z muzyków ubranych w promowaną kolekcję Tommy Jeans.
Poza vintage'owym obliczem kolekcji istotne jest również to, że w jest ona w dużej mierze ekologiczna. Materiały wykorzystane do produkcji ubrań pochodzą w 100% z recyclingu i są przyjazne środowisku. Spodnie i spódnice powstały z bawełny nawet w 100% pochodzącej z recyklingu, a serię produktów dżinsowych uszyto nawet z 90% materiałów odzyskanych z zalegających zapasów magazynowych. Guziki i nity pozyskane z nieużywanego towaru dodają ubraniom unikalnego charakteru, podobnie jak powtórnie tłoczone skórzane naszywki.
Za materiały wizualne do kampanii odpowiedzialny jest Axel Morin, fotograf realizujący wcześniej promocję marek takich jak Kenzo, Saint Laurent czy Iro, a także filmowiec Chris Read, współpracujący dotychczas m.in. z Dieslem, Hugo Bossem, Adidasem i magazynem i-D.
Kolekcja Tommy Jeans jest do kupienia w sklepie internetowym tommy.com, sklepach stacjonarnych Tommy Jeans oraz wybranych salonach Tommy Hilfiger.