Artysta ma już za sobą koncerty w Ameryce Północnej i obecnie koncertuje w Europie. Większość występów jest wyprzedana, a pod stadionami gromadzą się ludzie, którym nie udało się dostać wejściówek.
Show trwa ponad dwie godziny. Setlista zawiera szeroki przekrój utworów z bogatej dyskografii artysty. Podczas koncertu The Weeknd zagra swoje największe przeboje, takie jak „Can't Feel My Face”, „I Feel It Coming”, „Call Out My Name”, „Party Monster”, „Starboy”, „Blinding Lights”, „Heartless”, „Take My Breath”, „Out of Time” czy „Save Your Tears”.
W setliście znajduje się ponadto kawałek „Popular” ze ścieżki dźwiękowej do „The Idol” – serialu stworzonego przez The Weeknda, jego współpracownika Reza Fahima i Sama Levinsona (reżysera „Euforii”). Produkcja opowiada młodziutkiej gwieździe pop (Lily-Rose Depp), która próbuje wrócić na szczyt po załamaniu nerwowym i śmierci matki. The Weeknd wciela się w rolę Tedrosa, szemranego właściciela klubu i przywódcy kultu. Oprócz nich w imponującej obsadzie znajdują się m.in. Troye Sivan, Suzanna Son, Rachel Senott, Dan Levy, Eli Roth czy Jennie (Blackpink). Pomimo mieszanych recencji „The Idol” miał świetną oglądalność i był szeroko komentowany w sieci. Duży entuzjazm wzbudził soundtrack, na którym możemy usłyszeć Sivana, Jennie, Lily-Rose Depp i The Weeknda.
Europejska część trasy zakończy się w Londynie 18 sierpnia. Po krótkiej przerwie „After Hours til Dawn Tour” zawita do Ameryki Łacińskiej – we wrześniu i października The Weeknd odwiedzi m.in. Meksyk, Kolumbię czy Brazylię.
Należy również wspomnieć, że w tym roku The Weeknd wydał koncertowy film z trasy „Live at Sofi Stadium”, który otrzymał dwie nominacje do nagrody Emmy! Dokument jest dostępny na platformie HBO Max Polska.
Dotychczas trasa „After Hours til Dawn Tour” zarobiła ponad 350 mln dolarów, tym samym stając się najbardziej dochodową trasą czarnoskórego artysty. W ten sposób The Weeknd pobił rekord należący do Michaela Jacksona, którego trasa „Bad Tour” zarobiła 311 mln dolarów. The Weeknd pobił także rekord frekwencji na Stadionie Olimpijskim w Londynie. Jego dwa koncerty przyciągnęły łącznie 160 tys. fanów!
The Weeknd zresztą od zawsze ma tendencję do łamania rekordów. W 2021 roku kawałek „Blinding Lights” pobił rekord Jacksona („Thriller”), stając się najczęściej nagradzaną piosenką autorstwa mężczyzny. Utwór ma na koncie aż 38 nagród. „Blinding Lights” jest najczęściej streamowanym kawałkiem na Spotify (ponad 3,6 mld odtworzeń). Jest także hitem wszech czasów Billboard – spędził 90 tygodni na liście Hot 100 i zdetronizował „The Twist” Chubby'ego Checkera. W ciągu pierwszego tygodnia album „Starboy”, na którym znajduje się „Blinding Lights”, zgromadził ponad 400 mln odtworzeń na Spotify.
Z kolei w marcu tego roku Księga Rekordów Guinessa okrzyknęła The Weeknda „najsłynniejszym artystą na świecie”. Muzyk pobił aż dwa rekordy. Był pierwszym artystą, który przekroczył próg 100 mln słuchaczy w miesiącu na Spotify, a także artystą z największą liczbą słuchaczy na Spotify (111,4 mln).