O każdej pełnej godzinie odbywały się popisy deskorolkarzy. Na minirampie można było zobaczyć występy Marcina "Juniora" Pawuniaka, jednego z najbardziej rozpoznawalnych deskorolkowców w Polsce.
Grafik Oskar Podolski, występujący pod pseudonimem OESU, stworzył typografię na jednej ze ścian na III piętrze. Proces powstawania te j niesamowitej pracy można było podziwiać podczas wydarzenia od godziny 12.00 do 16.00.
O godzinie 16.00, przy minirampie, odbył się pierwszy w Polsce konkurs FIT BATTLE, przeprowadzony przez członków grupy HYPETALK. HYPETALK to największa społeczność streetwearowa w Polsce, która zrzesza aż 50 tysięcy osób. Konkurs polegał na wyłonieniu najciekawszej stylizacji. O zwycięstwie decydowały głosy publiczności. Odbyło się 12 rund FIT BATTLE, a laureat każdej rundy otrzymał specjalnie przygotowaną na ten event koszulkę Vitkac x Hypetalk oraz bawełnianą torbę z grafiką „VITKAC 3 PIĘTRO”, stworzoną przez OESU.
O oprawę muzyczną podczas wydarzenia zadbała warszawska grupa FINESSE, wcześniej odpowiedzialna za m in. stołeczną imprezę z udziałem Places+Faces. W ciągu dnia oferowany był również specjalnie przygotowany na tę okazję poczęstunek wraz z koktajlami.
III piętro to unikatowy projekt na skalę światową, gdzie klasyczny, stacjonarny retail łączy się z nowoczesnym stylem spędzania wolnego czasu. Na piętrze znajdują się marki takie jak: Yeezy, Kenzo, Versus Versace, Palm Angels, Golden Goose Deluxe Brand, Icosae, MISBHV, MCQ, Ami Alexandre Mattiussi, Marc Jacobs, Coach, Marcelo Burlon, Plein Sport, Stone Island, Y3-Yohji Yamamoto, MSGM, Alexander Wang, Adidas x Alexander Wang, Adidas by Kolor, Adidas by Raf Simons, Adidas by Stella McCartney, Helmut Lang, Theory, Rag & Bone, Gosha Rubchinskiy, Gosha Rubchinskiy x Adidas, All Saints w specjalnie dedykowanym marce kornerze, A.P.C., PUMA XO by the Weeknd, PUMA Fenty by Rihanna.
Wkrótce pojawią się również inne limitowane kolekcje Nike, Adidas oraz Reebok.