Advertisement
Materiał partnerski

Vito Bambino nowym ambasadorem marki GAC. Zaawansowana technologia bliska człowiekowi

19-11-2025
Vito Bambino nowym ambasadorem marki GAC. Zaawansowana technologia bliska człowiekowi
Marka GAC, jeden z najdynamiczniej rozwijających się producentów samochodów elektrycznych na świecie, wchodzi na polski rynek, wprowadzając ze sobą świeże spojrzenie na mobilność – zaawansowaną technologicznie, ale bliską człowiekowi. Ambasadorem marki został Vito Bambino, artysta, którego autentyczność i pozytywna energia idealnie współgrają z filzofią GAC: technologia ma nie tylko przyspieszać, ale też inspirować.
Model GAC Hyptec HT to nowoczesny, w pełni elektryczny SUV klasy premium, zaprojektowany z myślą o komforcie, osiągach i doświadczeniu kierowcy. Wyposażony w silnik o natychmiastowej reakcji, pozwala poczuć przyspieszenie bez opóźnienia, a z jego zasięgiem pokonamy trasę z Warszawy do Gdańska na jednym ładowaniu. Dzięki funkcji szybkiego ładowania energia na kolejną podróż pojawia się w 20 minut.

Cisza jako motyw przewodni

Cisza rozumiana jako nowy luksus w świecie pełnym hałasu i przytłaczających bodźców. Wnętrze GAC Hyptec HT to połączenie spokoju, komfortu i precyzji wykonania. Każdy detal – od miękkich linii kokpitu po inteligentny układ schowków – został zaprojektowany tak, by jazda pozostawała intuicyjna i przyjemna. To właśnie ta przestrzeń skłoniła Vito Bambino do refleksji oraz stała się kluczem do hasła kampanii.
fot. Damian Kramski
W świecie estrady rzeczy dzieją się szybko, jaskrawie i… głośno. W Hyptec HT najbardziej doceniłem coś, czego nie byłem świadomy, tego, jak bardzo brakuje mi… ciszy. Cisza pozwoliła mi rozmawiać z rodziną i pasażerami bez dodatkowo wzmocnionego głosu, tak, jakbyśmy rozmawiali w domu. Cisza, która inspiruje, bo za oknem świat nadal pędzi w dzikim tempie. Cisza, za którą tęskniłem, mówi Vito Bambino.
W kampanii digitalowej marka GAC nie skupia się jednak wyłącznie na liczbach i parametrach technicznych. Zamiast tego pokazuje, jak elektryczna mobilność może stać się częścią codziennego rytmu życia – naturalną, intuicyjną i pełną emocji. To nie jest klasyczna reklama samochodowa. To historia o autentyczności, doświadczeniu i nowej definicji energii, która daje spokój i inspiruje do działania.
fot. Damian Kramski
Cały film, który powstał z udziałem artysty, można obejrzeć na dedykowanej projektowi stronie https://gacgroup.pl/vito.
FacebookInstagramTikTokX
Advertisement