Główną inspiracją dla projektantów nowej butelki wódki Wyborowa były falujące łany żyta, czyli charakterystyczny obraz pól, od których zaczyna się historia marki z ponad 90-letnią tradycją. Wyraźnie zaznaczony skos widoczny na etykiecie oraz szklanej butelce nadaje dynamiki i odświeża wizerunek marki. Polskie pochodzenie zaakcentowano na etykiecie tylnej poprzez logo certyfikatu Polska Wódka (chronione oznaczenie geograficzne), gwarantowane przez Stowarzyszenie Polska Wódka – Polish Vodka Association. Całość dopełnia eleganckie tłoczenie roku powstania marki w szkle butelki.
Nowy wygląd butelki, określanej jako "Ikona spotkań", promuje kreatywny film, którego twórcy nawiązali do konwencji unboxingu oraz kultury digitalowej, zestawionej z tradycyjnym, ponadczasowym wymiarem relacji międzyludzkich.
Maciej Zakościelny mówi w wideo o tym, że słynny produkt marki Wyborowa nie posiada wi-fi, ale jest zawsze w zasięgu, nie ma wbudowanej kamery, lecz pozwala tworzyć wyjątkowe wspomnienia, nie ma wbudowanej pamięci operacyjnej, ale ma swoją historię. Co więcej, nie posiada żadnych ikon, za to sam jest ikoną.