Advertisement

Zalando znalazło sposób na nieuczciwych klientów. Chce ograniczyć zwroty

25-01-2019
Zalando znalazło sposób na nieuczciwych klientów. Chce ograniczyć zwroty

Przeczytaj takze

/tekst: Kasia Pawlak/
Zalando znalazło sposób na nieuczciwych klientów. Niemiecki sklep wysyłkowy, oferujący odzież i dodatki, zapewnia aż 100-dniowe prawo do zwrotu towaru. Niektórzy tego prawa mocno nadużywają, dlatego firma szykuje spore zmiany.
Część klientów używa zakupionego produktu ukrywając metkę, po czym, bez skrupułów, oddaje go z powrotem do sklepu. Zalando postanawia z tym walczyć. Jak podaje serwis Wirtualnemedia.pl, firma w najbliższym czasie będzie sprzedawać ubrania z dodatkowymi, większymi i bardziej widocznymi metkami o wymiarach kilkunastu centymetrów. Rozwiązanie to funkcjonuje już za granicą i wkrótce ma być również wprowadzone w Polsce.
Tajemnicą poliszynela jest to, że problem dotyczy przede wszystkim odzieży damskiej, w szczególności strojów na specjalną okazję. Są osoby, które nie chcą pojawić się dwa razy w tej samej kreacji, dlatego też, po jednym założeniu na imprezę, oddają „nienaruszoną” odzież.
Na metkach ma się pojawić napis :„Drogi Kliencie, zachęcamy do wypróbowania i przetestowania naszego produktu, ale po usunięciu tej metki, zwrot w ramach Polityki Zwrotów Zalando nie będzie już możliwy i nie zostanie on zaakceptowany przez Zalando".
- Rozwiązanie jest testowane także na polskim rynku, obecnie jesteśmy w połowie fazy prób jego skuteczności - pisze Zalando w komunikacie przesłanym Wirtualnemedia.pl.
Zalando funkcjonuje na polskim rynku od maja 2012 roku.
/źródło: Wirtualne Media/
FacebookInstagramTikTokX
Advertisement