Advertisement

Biedronka chce być „jak Gucci". Popularna sieć rusza na podbój rynku mody

Autor: Monika Kurek
06-07-2022
Biedronka chce być „jak Gucci". Popularna sieć rusza na podbój rynku mody
Na początku lipca Biedronka poinformowała, że wypuszcza pierwszą w swojej historii kolekcję ubrań sygnowanych logotypem sieci.
„Co może łączyć Biedronkę z takimi markami, jak Gucci, Versace czy Louis Vuitton? Unikalne kolekcje z charakterystycznym logo" – możemy przeczytać w oficjalnym komunikacie prasowym. Kolekcja Biedronka Fan Collection jest dostępna od poniedziałku 4 lipca, a w jej skład wchodzą bluzy, sneakersy, t-hirty, „skiety" (skarpetki) i klapki.

Klapki, skiety i Biedronka

Młodzieżowe słownictwo, intensywna kolorystyka i nawiązania do takich marek jak Gucci, Versace czy Louis Vitton. „100% Biedronkowy „look" to zdecydowanie „must have" tego sezonu" – przekonuje Biedronka. Jak wyjaśniają przedstawiciele sieci, kolekcja jest odpowiedzią na zapotrzebowanie klientów. Nie bez znaczenia jest pewnie również fakt, że w kwietniu Lidl, największy konkurent Biedronki, wypuścił własną kolekcję ubrań.
Biedronka próbuje być cool i trudno oprzeć się wrażeniu, że za kampanię odpowiada grupa ludzi, która bardzo stara się być na bieżąco z trenami. Z jakim skutkiem? O dziwo, chyba całkiem niezłym. W rozmowie z portalem Business Insider Michał Kantorski, odpowiedzialny za kolekcję Biedronka Fan Collection powiedział, że produkty cieszą się dużym zainteresowaniem i „sprzedała się jedna czwarta asortymentu, jeśli chodzi właśnie o skarpetki i klapki".
Cechy wahają się od 14.99 zł do 64,90 zł.
Left Arrow
1/5
Right Arrow
Slide image
Slide image
Slide image
Slide image
Slide image
FacebookInstagramTikTokX
Advertisement