Advertisement

BIG STAR świętuje 40-lecie istnienia. Polska marka przypomina najlepsze momenty ze swojej historii

09-11-2019
BIG STAR świętuje 40-lecie istnienia. Polska marka przypomina najlepsze momenty ze swojej historii

Przeczytaj takze

Jedna z najbardziej znanych i cenionych polskich marek odzieżowych, BIG STAR, świętuje w tym roku 40-lecie istnienia. Kojarzona przede wszystkim z wysokiej jakości jeansem firma z charakterystyczną gwiazdą w logo ma obecnie aż 250 sklepów, z powodzeniem rozwija też sprzedaż internetową. Oferuje swoje produkty także za granicą, gdzie cieszą się sporą popularnością. Warto dodać, że BIG STAR to jedna z nielicznych sieci odzieżowych na rodzimym rynku, która jest w pełni polska.
Z okazji okrągłej rocznicy marka przypomniała swoją przełomową kampanię z 2000 roku i wznowiła produkcję zaprezentowanych wtedy modeli ubrań. Za zdjęcia odpowiada szwajcarski fotograf, Michel Comte, autor sesji zdjęciowych dla m.in. "Vogue Italia", "Interview" czy "Vanity Fair". Kampania dobrze oddaje ducha zmian, z którymi mierzyło się społeczeństwo na przełomie lat 90. i nowego milenium.
Zdjęcia ukazują też kierunek, w którym marka zmierzała w nowym tysiącleciu, czyli celebrację idei przyjaźni i wolności. Do historii przeszło też hasło „Your Life, Your Jeans”.
Na 40-lecie marki w sklepie online oraz w wybranych salonach pojawiły się niektóre, słynne już projekty z historycznej kolekcji z 2000 roku.
Początki marki BIG STAR sięgają 1979 roku. 12 lat później firma zdobyła prawa do dystrybucji i pojawiła się na polskim rynku z siedzibą w Kaliszu. W 2005 roku dwóch polskich udziałowców (Bogdan Kaczmarek i Wiesław Kostera) przejęło ostatecznie firmę. W 2014 roku przeszła rebranding - zmieniono logo oraz wygląd sklepów. BIG STAR dba o wizerunek marki nowoczesnej i różnorodnej, cały czas jest czołową polską firmą odzieżową, a jej jeansy są najchętniej kupowane przez Polaków.
FacebookInstagramTikTokX
Advertisement