Na początku marca Versace ogłosiło, że gwiazdor „Peaky Blinders” zostanie pierwszą, męską ikoną Versace. W kampanii aktor pozuje w charakterystycznych i ponadczasowych ubraniach z męskiej kolekcji Versace Icons. To pierwsza kampania Cilliana Murphy’ego dla Versace. Zdjęcia wykonał duet Mert & Marcus.
„Jestem podekscytowana tym, że Cillian dołącza do naszej rodziny Versace. On jest niezwykle utalentowanym aktorem i absolutnie zasługuje na swojego Oscara. Przed kamerą jest magnetyczny i hipnotyzujący. Byłam zachwycona tym, jak tchnął nowe życie w Versace”, przekazała Donatella Versace w marcowym komunikacie prasowym.
Drugą gwiazdą kampanii jest również zjawiskowa Anne Hathaway, którą obecnie możemy oglądać w filmie „Miłość bez ostrzeżenia” z Peterem Dinklagem i Joanną Kulig. Natomiast już 2 maja na Prime Video swoją premierę będzie miał głośny romans „Na samą myśl o Tobie” z Hathaway i Nicholasem Galitzine („Red White & Royal Blue” i „Mary & George”). To ekranizacja wydanej w 2017 roku powieści o tym samym tytule, autorstwa Robinne Lee. Film opowiada historię miłości Solène, samotnej matki, i Hayesa, wokalisty popularnego boysbandu.
O ile Cillian Murphy debiutuje w roli ikony Versace, tak dla Hathaway jest to powrót w roli ambasadorki marki. Linia „Versace Icons” miała swoją premierę w zeszłym roku i wówczas jej twarzami były Hathaway oraz chińska piosenkarka Li Yuchun.