Advertisement

Kalifornijskie słońce i bokserki. Jeremy Allen White powraca w viralowej kampanii

29-08-2024
Kalifornijskie słońce i bokserki. Jeremy Allen White powraca w viralowej kampanii
Los uśmiecha się do nas ponownie. Jeremy Allen White powraca w swojej najlepszej odsłonie – bez fartucha, ale też bez spodni.
Pamiętacie viralową sesję z Jeremym Allenem Whitem? Sztruksowa kanapa, panorama Nowego Jorku i on… serialowy kucharz, który skradł serca milionów fanów. Styczniowa sesja przyniosła wiele korzyści nie tylko nowo odkrytym koneserom fotografii, ale i samej marce. Słoneczna sesja okazała się ogromnym sukcesem, generując ponad 12 milionów dolarów wartości medialnej dla labelu.
W nowej kampanii serialowy Carmy zamienia nowojorską panoramę na dom na wzgórzach, wysokie budynki na dwa psy, a kanapę... na fotel. To może być kolejny raz, kiedy mebel wywoła takie poruszenie. Sztruksowa kanapa ze styczniowej sesji okazała się prawdziwą gwiazdą kampanii, a po pojawieniu się na Facebook Marketplace przyciągnęła uwagę milionów fanów. Sofa trafiła nawet do programu telewizyjnego Drew Barrymore, gdzie prowadząca podarowała ją szczęśliwemu zwycięzcy, który zdobył ją za pośrednictwem Facebooka.
Choć nowa sesja nie zaskakuje tak mocno jak pierwsza, wciąż mamy ochotę podziękować marce. Calvin Klein ponownie zaprosił do współpracy fotografa Merta Alasa oraz stylistkę Emmanuelle Alt. Aktor prezentuje bieliznę i jeansy z nowej, jesiennej kolekcji marki. White podkreśla, że estetyka Calvin Klein „zawsze była ponadczasowa” i dodaje:
„Wspaniale było wrócić do współpracy z nimi oraz całym zespołem kreatywnym przy tej nowej kampanii”.
Kampania wyróżnia się nie tylko udanymi stylizacjami i urodą aktora, ale także swobodą, którą rzadko spotyka się u modeli bielizny. White przyznaje:
Byłem przyzwyczajony do biegania przed dużymi grupami ludzi w bieliźnie [Bracia ze stali], więc może było to pewne mentalne i emocjonalne przygotowanie do tej roli, [Jeremy Allen White dla GQ].
Gdy temperatura po kampanii opadnie, aktora będziemy mogli podziwiać w filmie biograficznym, gdzie wcieli się w rolę Bruce'a Springsteena. Na razie musimy jednak zadowolić się nowym sezonem „The Bear”, gorącą kampanią i nadzieją na więcej.
tekst: Apolonia Chojnowska
FacebookInstagramTikTokX
Advertisement