Kolekcję utrzymano w klimacie retro, z charakterystycznym, dwukolorowym paskiem widzianym po raz pierwszy w latach 80-tych. Na skórzanych akcesoriach z jednej strony widnieje duży, żółty napis „FAKE”, a z drugiej takie samo „NOT”. W przemyślany sposób każde słowo znajduje się po jednej stronie przedmiotu, dzięki czemu nie są one czytane razem, a potencjalny przechodzień skupi się tylko na produkcie z napisem „podróbka”. Logo jest umieszczane na ubraniach, wśród których widać jedne z najpopularniejszych elementów marki, jakimi są przede wszystkim monogram i zielono-czerwony pasek. Pozostałe części garderoby, które uzupełniają kolekcję, takie jak oversize’owe T-shirty i kurtki, prezentowane są w ten sam sposób.
Wszystkie rzeczy ozdobione napisami „Fake Not” dostępne są na oficjalnej stronie marki, a ich ceny wcale nie różnią się od pozostałej oferty. Ta kolekcja to z pewnością komentarz na temat imitacji w przestrzeni mody, który pokazuje, że marka podchodzi do tematu z dystansem. Pozostaje czekać, aż pojawią się podróbki tych oryginalnych „fejków”.