Advertisement

Guess? przedstawia kolekcję Guess Originals x Pleasures Drew Barrymore. Jest nostalgicznie, ale nie tylko!

15-02-2021
Guess? przedstawia kolekcję Guess Originals x Pleasures Drew Barrymore. Jest nostalgicznie, ale nie tylko!

Przeczytaj takze

Marka Guess? przedstawia kolekcję kapsułową Guess Originals x Pleasures Drew Barrymore, która powstała we współpracy z marką Pleasures. Kolekcja ubrań i dodatków składająca się z 36 elementów, zarówno dla kobiet jak i mężczyzn, wyróżnia się nadrukami zrealizowanej w latach 90. niezapomnianej kampanii Guess z udziałem Drew Barrymore. Kolekcja będzie dostępna w wybranych sklepach Guess oraz na guess.eu już od początku marca.
Pleasures to streetwearowa marka z Los Angeles, stworzona w 2015 roku przez Alexa Jamesa i Vlada Elkina. Słynie z zamiłowania do świata punku, metalu i grunge’u. Od powstania współpracuje z innymi słynnymi markami mody.
– „To nasza trzecia współpraca z Guess – największa do tej pory. Z każdą kolekcją przesuwamy granice jednocześnie zachowując dziedzictwo GUESS. Tak jest i tym razem – Drew Barrymore to amerykańska ikona, stwierdzili twórcy Pleasures Alex James i Vlad Elkin.
Kolekcja kapsułowa Guess Originals x Pleasures powstała na bazie ponadczasowych zdjęć z kampanii Guess, której twarzą w 1993 roku była Drew Barrymore. Wśród wykorzystanych fotografii Wayne’a Masera znalazły się także niepublikowane wcześniej ujęcia. Kampania sprzed ponad 25 lat uchwyciła moment, w którym Drew rozkwitała z dziecięcej gwiazdy w dorosłą aktorkę. Był to czas, gdy jej styl i osobowość zmieniały się z niewinnych i młodzieńczych w ekstremalnie wyraziste i dojrzałe.
– „Pomysł na kolekcję kapsułową poświęconą Drew Barrymore zrodził się 3 lata temu, podczas innej współpracy z marką Pleasures. Mówiąc o największych momentach w historii Guess, mnóstwo osób wspomina właśnie kampanię Drew z 1994 roku. Uchwycony na zdjęciach moment jej życia jest teraz niespodziewanym symbolem nostalgii – doskonałym, by zaprezentować go nowemu pokoleniu fanów GUESS, stwierdził Nicolai Marciano Director of Brand Partnerships.
W kolekcji wykorzystano m.in. legendarny wzór w groszki i dżinsowy nadruk z archiwów marki z lat 90. Reedycje zestawów z denimową kurtką i dresowego kompletu łączą nowoczesne fasony z nadrukami vintage i zdjęciami amerykańskiej aktorki. 36-elementowa kapsuła oferuje szeroki wybór modeli dla kobiet i mężczyzn w kolorze czerwonym, białym i czarnym.
Wśród propozycji dla mężczyzn znaleźć można zestaw kurtek i spodni dżinsowych, bluzy z kapturem, bluzę i set joggersów, koszule oraz T-shirty w cenach od 39 do 99 euro. Kolekcja damska to obcisłe koszulki i tank topy, oversizowy T-shirt, bluza z kapturem oraz zestaw dżinsowej kurtki oraz spodni z efektem vintage, który uzyskuje się za pomocą specjalnej techniki prania enzymatycznego. Cena kolekcji damskiej waha się od 29 do 129 euro. Całość dopełniają akcesoria: czapki, torby, skarpetki i okulary przeciwsłoneczne w cenach od 12 do 79 euro.
FacebookInstagramTikTokX
Advertisement