Advertisement

Michele Morrone znany z filmu „365 dni” został gwiazdą kampanii Guess

24-09-2020
Michele Morrone znany z filmu „365 dni” został gwiazdą kampanii Guess

Przeczytaj takze

W związku z premierą kolekcji jesień/zima 2020, Guess przedstawił Michele Morrone jako nowego globalnego ambasadora męskiej kolekcji marki. Morrone zyskał światową rozpoznawalność dzięki wyrazistej roli w filmie „365 dni”, a także utworom wykorzystanym w ścieżce dźwiękowej produkcji. Michele zaprezentował się w nich jako wszechstronny artysta i zyskał gigantyczną sławę w mediach społecznościowych. Obecnie tylko na Instagramie śledzi go ponad 10 milionów osób.
Kampanię zrealizowano pod przewodnictwem dyrektora kreatywnego Guess Paula Marciano. Autorką zdjęć jest fotografka Nima Benati, która sesję zrealizowała w zapierającej dech w piersiach Villi Erba nad włoskim jeziorem Como. Posiadłość dawniej należała do legendarnego reżysera Luchiny Viscontiego, którego twórczość rozpaliła miłość Marciano do kina i stanowiła idealne tło dla zmysłowych zdjęć kampanii.
– „W czerwcu spotkałem się z Michelem na chwilę w Lugano. Błyskawicznie poczułem, że coś nas łączy. Michele niesamowicie ciężko pracuje, jest też ambitnym i zdecydowanym mężczyzną – to cechy, które naprawdę cenię. Już po paru minutach wiedzieliśmy, że będziemy razem pracować. Kilka tygodni po pierwszym spotkaniu widzieliśmy się ponownie, tym razem nad jeziorem Como, gdzie powstały te piękne zdjęcia, powiedział Paul Marciano.
A co na to sam gwiazdor?
– „Poznając Paula szybko zrozumiałem, że znalazłem nowego mentora i przyjaciela. Łączą nas te same cele i wartości. To niesamowite uczucie, gdy podczas pracy na planie świetnie się bawisz. Czujesz się jak z rodziną, więc komfortowo robisz to, co kochasz. Lojalność jest dla mnie ważna, a marka GUESS stała mi się bliska i traktuję ją jak własną, stwierdził Michele Morrone.
Kampania jest zapowiedzią premiery nowej męskiej kolekcji Guess. Tworzy ją najwyższej jakości nowoczesna klasyka męskiej mody, która – według Paula Marciano – jest sercem oferty firmy i doskonale pasuje do osobowości Morrone.
Zdjęcia z kampanii Guess będą publikowane w najbliższych wydaniach najlepszych magazynów modowych i lifestyle'owych na całym świecie, a także w sklepach firmowych Guess.
fot. materiały promocyjne
FacebookInstagramTikTokX
Advertisement