
W najnowszej kampanii promocyjnej, IKEA zdecydowała się na niecodzienne podejście do prezentacji swojej nowej kolekcji artykułów dla zwierząt UTSÅDD. Firma postanowiła oddać głos tym, którzy najlepiej znają potrzeby zwierzaków – im samym. W serii transmisji online na TikToku, psy i koty stały się głównymi bohaterami, prezentując nowości z katalogu IKEA.
Polecane

Portal łączący Dublin i Nowy Jork zamknięty - powodem szokujące zachowania!

Nowy zwiastun „Megalopolis”. W tle oskarżenia wobec Francisa Forda Coppoli

Amatorskie porno – 15 krajów dostarczających najwięcej kontentu. Na którym miejscu Polska?
![Pokaz mody na pustyni Atakama – największym wysypisku ubrań na świecie [WIDEO]](https://kmag.s3.eu-west-2.amazonaws.com/articles/663b80d20cfb8a0eef50d43c/atacama-fashion-show.jpeg)
Pokaz mody na pustyni Atakama – największym wysypisku ubrań na świecie [WIDEO]

Bumble neguje celibat – użytkowniczki masowo opuszczają aplikację
Polecane

Portal łączący Dublin i Nowy Jork zamknięty - powodem szokujące zachowania!

Nowy zwiastun „Megalopolis”. W tle oskarżenia wobec Francisa Forda Coppoli

Amatorskie porno – 15 krajów dostarczających najwięcej kontentu. Na którym miejscu Polska?
![Pokaz mody na pustyni Atakama – największym wysypisku ubrań na świecie [WIDEO]](https://kmag.s3.eu-west-2.amazonaws.com/articles/663b80d20cfb8a0eef50d43c/atacama-fashion-show.jpeg)
Pokaz mody na pustyni Atakama – największym wysypisku ubrań na świecie [WIDEO]


