Trwa paryski Fashion Week i choć wielu projektantów zdążyło już zaprezentować niesamowitą wirtuozerię rzemiosła modowego, to pokaz kolekcji Off-White na sezon jesień-zima 2019 był prawdziwym popisem kreatywności.
Virgil Abloh wyniósł neonowe kolory na wyższy poziom. Wybieg zatytułowany „Public television” („Telewizja publiczna”) składał się z elementów sztucznego lasu i green boxa. Zobaczcie sami, jaki efekt osiągnął.
Pokaz rozpoczął się od prezentacji ubrań w przygaszonej i ciemnej palecie barw, by po chwili skupić się na jaskrawym zielonym, żółtym i pomarańczowym. Zobaczyliśmy też przebłyski bardzo ostatnio popularnego koloru lawendowego, w którym przechadzał się po wybiegu Offset. To nie jedyny raper, który wziął udział w pokazie – Playboi Carti wystąpił w czarnym swetrze z zielonym nadrukiem OFF, w pasujących do niego spodniach i z jaskrawozieloną minitorebką.
W skład kolekcji weszły również oversize'owe ciuchy z dżinsu i seria garniturów prezenterów telewizyjnych – wszystko zadrukowane w graficzne wzory, napisy oraz logo Off-White'a.
„Dziecięce wspomnienia. To to, co formuje smak, osobowość i sposób w jaki określamy się wizualnie, jeszcze zanim staniemy się dorosłymi.” – powiedział Virgil Abloh w rozmowie z portalem Highsnobiety, która odbyła się na backstage'u pokazu.
„[Telewizja] jest trochę zła, nikczemna, na pewno nie jest szczera. Ma przemożny wpływ, ukształtowała całe pokolenie. Moja generacja, natomiast, może się sama kształtować poprzez Instagram.” – wyjaśnił.
Abloh, który w marcu 2018 roku objął stanowisko dyrektora artystycznego linii męskiej Louis Vuitton, założył Off-White w 2013 roku w Mediolanie. Marka uważana jest za „luksusowy streetwear”, który zaciera granice między modą z ulicy, a ekskluzywnymi brandami modowymi.