W spocie wyreżyserowanym przez Macieja Buchwalda jako narrator wystąpił Janusz Chabior. Aktor wchodzi tu w polemikę z internetowym nienawistnikiem, który zostaje skonfrontowany z pewną bliską osobą...
Prosty w formie, okraszony dyskretnym humorem spot w ciągu niecałej doby został już obejrzany przez pół miliona odbiorców, a na facebookowym fanpage'u OLX-a zdobył dotąd ponad 14 tysięcy polubień, można zatem mówić o viralu.
Przekaz reklamy brzmi: "W internecie bądź sobą. Chyba że jesteś chamem. Wtedy bądź kimś innym".
- Czasami i w reklamie można coś przekazać - skomentował na Facebooku reżyser i zapowiedział, że to pierwszy z siedmiu spotów, które przygotował w ramach kampanii "A co gdyby?".
Maciej Buchwald, absolwent Wydziału Reżyserii Filmowej i Telewizyjnej PWSFTViT w Łodzi, oprócz reżyserowania i pisania scenariuszy zajmuje się improwizacją - jest członkiem teatru improwizowanego Klancyk, występuje też jako stand-uper. Jego filmy krótkometrażowe, jak "Szczęście" (2018), "Kac" (2016), czy "Nie ma o czym milczeć" (2008), zdobywały liczne nagrody na polskich festiwalach kina studenckiego i niezależnego.
Za pomysł na kampanię odpowiada warszawska agencja interaktywna 180heartbeats + JUNG v MATT.