Najlepsze identyfikacje wizualne, plakaty, kroje pism, ilustracje, wydawnictwa, magazyny, gazety i wiele innych. Słowem: wystartowała druga edycja największego konkursu poświęconego komunikacji wizualnej i projektowaniu graficznemu w Polsce, który tym razem powstaje we współpracy z European Design Awards.
Polish Graphic Design Awards to jedyny w naszym kraju konkurs branżowy prezentujący realizacje ze wszystkich istniejących dziedzin grafiki użytkowej. Oprócz wspomnianych projektów biorą w nim udział infografiki, wayfinding, opakowania, motion graphics, digital media, a także twory eksperymentalne i studenckie. W sumie na PGDA składa się 14 kategorii, nad którymi czuwa 14 sprofilowanych komisji konkursowych, oraz 44 podkategorie pozwalające obiektywnie i dokładnie ocenić poszczególne dziedziny oraz specjalizacje. Oceny dokonuje 37 jurorów, wybitnych specjalistów i doświadczonych projektantów, a także laureatów konkursów dizajnerskich – między innymi Michał Łojewski (White Cat Studio, UEG), Karol Banach, Małgorzata Gurowska, Mateusz Machalski, Bartek Macias, Adam Zawiasiński (Studio SuperSuper), Beata Śliwińska aka Barrakuz, Jerzy Porębski (Towarzystwo Projektowe), Anna Dyakowska i inni.
Czas na zgłoszenie pracy macie do 1 kwietnia! Uroczysta gala i wręczenie nagród w ramach odbywającego się w Warszawie festiwalu European Design Awards nastąpi w dniach 7-9 czerwca.