Kultura uliczna i inkluzywność w międzynarodowej kampanii Zalando. Wśród bohaterów polski raper Żabson
05-04-2022

„Daj się zauważyć” to hasło przewodnie najnowszej kampanii Zalando, z której kipi młodzieńczą energią i radością z tego, kim się jest. Tak zresztą miało być, a wyraz temu dają zarówno bohaterowie, jak i uznane grono twórców kampanii – za zdjęcia odpowiada Maciek Pożoga, fotograf mieszkający w Paryżu, stylizacje pod swoje skrzydła wziął Imruh Asha, dyrektor artystyczny kultowego magazynu „Dazed & Confused”, z kolei towarzyszące kampanii wideo „Go Noticed” jest dziełem nowojorskiego artysty Cleyona Vomero. Wśród bohaterów zobaczymy między innymi rapera Żabsona.
Przeczytaj takze
Polecane

Unia Europejska zapowiada prawa, które doprowadzą do bardziej zrównoważonej mody

Wyrażanie siebie zmienia świat. Nowa kampania MODIVO na wiosnę i lato 2022

Trzy polskie marki dostały łącznie ponad 2,1 mln zł kary za fałszowanie składów ubrań

Kolekcja H&M x Iris Apfel powstała z okazji 100. urodzin tej ikony stylu

Legendarni Compton Cowboys w sportowej kampanii CCC
Polecane

Unia Europejska zapowiada prawa, które doprowadzą do bardziej zrównoważonej mody

Wyrażanie siebie zmienia świat. Nowa kampania MODIVO na wiosnę i lato 2022

Trzy polskie marki dostały łącznie ponad 2,1 mln zł kary za fałszowanie składów ubrań

Kolekcja H&M x Iris Apfel powstała z okazji 100. urodzin tej ikony stylu





