Łącznikiem między kampaniami Loewe i Ferragamo jest niemiecki fotograf Juergen Teller. To właśnie jego niesztampowe wizje, połączone z muzyczną wyobraźnią Mary i Antoniego, tworzą unikalny klimat każdej kampanii. Najnowsza kolekcja Loewe prezentowana jest w zaskakującym otoczeniu – torby zestawiono z siwymi motocyklistami, uzbrojonymi rycerzami i przerośniętymi kabaczkami. Tę surrealistyczną scenografię dopełnia muzyka Komasów, która doskonale oddaje atmosferę projektu.
W kampanii Loewe udział bierze wyjątkowa grupa osobowości. Na jej czele stoi 90-letnia brytyjska malarka Rose Wylie, której obrazy odgrywają kluczową rolę w promującym wideo. Prezentacja jej prac wyznacza tempo filmu, wpływając także na aranżację muzyczną. Z początku kompozycja jest rytmiczna i pogodna, jednak w momencie przeniesienia akcji do pracowni Wylie staje się bardziej chaotyczna, wzbogacona nieregularnym brzmieniem instrumentów dętych. Ostatecznie całość powraca do harmonijnego, spokojnego tonu, tworząc kinematograficzny charakter kampanii.