Jeżeli jesteście fanami Harry’ego Pottera (a kto nie jest?) i mody, to mamy dla was idealne konto na Instagramie, w którym zakochacie się na zabój. Zastanawialiście się kiedyś, jak bohaterowie serii wyglądaliby we współczesnych ubraniach?
Profil @Gryffindior idzie o krok dalej, publikując chociażby zdjęcie Albusa Dumbledore’a w stylizacji z najnowszej męskiej kolekcji Diora. Po zobaczeniu Minerwy McGonagall w koszulce „We should all be feminists” wasze życie już nigdy nie będzie takie samo.
W 2018 roku przypadła już 20. rocznica istnienia powieści o młodym czarodzieju. 1 września – jak co roku – fani czarodziejskiego świata zebrali się na dworcu King Cross w Londynie, by uczcić odjazd Expressu do Hogwartu (owszem, na rozkładzie jazdy widnieje informacja o odjeździe pociągu do Hogwartu z peronu 9 i trzy czwarte). Tym razem, w ramach promocji drugiej części filmu „Fantastyczne Zwierzęta: Zbrodnie Grindewalda", dołączyli do nich także Eddie Redmayne i Jude Law. Coroczna, tłumna obecność na King Crossie udowadnia, że – tak jak powiedziała J. K. Rowling – „Bez względu na to, czy powrócisz do Harry’ego poprzez książkę czy filmy, to Hogwart będzie tam zawsze, aby powitać cię w domu”.
Instagram @Gryffindior udowadnia, że historia nadal jest żywa i wciąż są ludzie, którzy chcą ją czytać. Fandom Pottera generuje tysiące fanfików, zresztą nawet kasowy „Zmierzch” wywodzi się właśnie stąd („Zmierzch” to fanfik do "HP").
Konto wymyślone przez Rachel Leigh, dyrektorkę artystyczną butiku Moda Operandi, istnieje niecały rok, a obserwuje je już niemal 100 tysięcy osób. Tutaj nawet bitwa o Hogwart przybiera rangi stylowego wydarzenia.