Jeremy Scott po raz kolejny zaskakuje. Tym razem jego marka Moschino nawiązała współpracę z Electronic Arts, wydawcą kultowej gry "The Sims". Efekty połączenia Moschino i "The Sims" możemy zobaczyć w niezwykłej sesji fotograficznej, w której realni modele i scenografia upodabniają się do cyfrowych obiektów.
Projekty kolekcji kapsułowej Moschino mają pikselowe elementy zaczerpnięte ze świata pierwszej części "The Sims". Wykorzystane są kultowe motywy z gry - strój kąpielowy Pulmboby, futerał na telefon z Freezer Bunny czy t-shirt z lamorożcem. Wiemy, kiedy Moschino x The Sims trafi do sprzedaży. Przydałby się kod "klapaucius" w prawdziwym życiu...
Kolekcja będzie dostępna zarówno fizycznie, jak i cyfrowo - postacie w grze "The Sims" będzie można ubrać w kolekcję Moschino.
Jeremy Scott od lat wykorzystuje popkulturową ikonografię. Do tej pory projektant zreinterpretował logo między innymi takich marek jak McDonald’s czy Coca Cola.
Kolekcja Moschino x The Sims będzie dostępna w sklepach od 13 kwietnia i na stronie Moschino.com, a wersji cyfrowej - w grach "The Sims 4", "The Sims Mobile" i "The Sims Freeplay".