Advertisement

Nowa polska marka modowa przeciera szlaki odpowiedzialnego biznesu. NAGO to ekologiczna baza każdej szafy

Autor: CR
09-10-2018
Nowa polska marka modowa przeciera szlaki odpowiedzialnego biznesu. NAGO to ekologiczna baza każdej szafy

Przeczytaj takze

Świadome i oszczędne wykorzystanie materiałów, certyfikowane, ekologiczne tkaniny i ogromne zaangażowanie w słuszną sprawę. NAGO zdecydowanym krokiem wychodzi naprzeciw tym, którym dbałość o przyszłość naszej planety nie jest obojętna. Ułatwia, stara się uświadamiać i edukować. Bo takie zmiany powinniśmy właśnie uskuteczniać we własnych szafach.
Komfort noszenia i maksymalna uniwersalność. To główne modowe założenia NAGO. Jak wiemy, najbardziej ponadczasowa jest klasyka i to właśnie oferuje pierwszy, dopracowany w szczegółach, drop. Wszystkie dodatki do ubrań, takie jak guziki czy regulatory wykonane są z metalu bez dodatku niklu. Do minimum została też ograniczona ilość metek. NAGO nie korzysta też z foliowych opakowań - wszystkie zamówienia przychodzą w płóciennych, wielorazowych torbach. Mówiąc o dbałości o każdy element nie można pominąć faktu, że ubrania NAGO powstają lokalnie, w Europie, co zdecydowanie pozwala ograniczyć negatywny wpływ transportu na środowisko. „Dokładamy wszelkich starań, żeby każdy projekt był nie tylko prosty w stylizacji i komfortowy w noszeniu, ale też maksymalnie przyjazny środowisku. Świadomie wybieramy materiały i długo opracowujemy kroje – wszystko po to, żeby stworzyć projekt doskonały, zgodny z zasadą „less is more”, której hołdujemy również prywatnie” - mówi Areta Szpura, współzałożycielka marki.
Za całym przedsięwzięciem stoją Areta Szpura, Julia Turewicz, Jasiek Stasz i Ania Pięta, a wspierają ich specjaliści w zakresie zrównoważonej produkcji i ekologii. Twarzą pierwszej kampanii marki jest polska top modelka Julia Banaś, a zdjęcia zrobił Dominik Tarabański.
FacebookInstagramTikTokX
Advertisement