Advertisement

Niebinarny model w reklamie ekskluzywnej bielizny. W komentarzach hejt

Autor: Monika Kurek
17-04-2023
Niebinarny model w reklamie ekskluzywnej bielizny. W komentarzach hejt
Ostatnio Honey Birdette, ekskluzywna marka bieliźniana z Australii, opublikowała zdjęcia niebinarnego modela Jake'a Dupree w seksownym komplecie Ruby Red.
Jake Dupree to niebinarnym performer burleski oraz instruktor fitnessu, mieszkający w Los Angeles. Dupree debiutowało w kultowym show Dity Von Teese „Von Follies”, gdzie wykonało jej popisowy numer w gigantycznym kieliszku od Martini.
Fotografie Maxa Bronnera wywołały lawinę komentarzy. Część komentujących awanturowała się, że produkty marki powinny być skierowane wyłącznie do kobiet, podczas gdy inni dyskutowali na temat tego, czym jest kobiecość. Zdecydowaną większość stanowiły jednak hejterskie i homofobiczne komentarze.
Niecały dzień po publikacji marka opublikowała oświadczenie, stając po stronie Dupree. Wyłączyła również możliwość komentowania.
Honey Birdette dba o inkluzywne i zróżnicowane środowisko. Zamierzamy dalej wykorzystywać nasz głos do tego, aby wspierać społeczność LGBTQ+, kobiety i każdego, kto czuje się wspaniale w naszej bieliźnie. O ile konstruktywna dyskusja jest konieczna do tego, aby kultura się rozwijała, mowa nienawiści i zastraszanie nie będą tolerowane na naszych profilach. Tego typu komentarze będą usuwane. @jakedupree, jesteś tak utalentowany i masz nasze pełne wsparcie!, brzmi treść oświadczenia.
Pełne wsparcie zadeklarował również globalny dyrektor produktu i marketingu, Francesca Anderson. „Honey Birdette to inkluzywna marka i wspieramy społeczność LGBTQ+. Jake Dupree, nasz długoletni współpracownik, wygląda absolutnie wspaniale!” – stwierdził Anderson.
FacebookInstagramTikTokX
Advertisement