Ruch body positive oraz idea mody zrównoważonej nie są tylko pustymi hasłami. Od marek, poza deklaracjami, wymagamy także wiarygodności w kwestii podejmowanych działań. Tak się składa, że opisane wartości leżą u podstaw marki NAGO, a nowa kampania stanowi rozwinięcie przyjętej wcześniej estetyki.
Sesja NAGO girls to zapowiedź planowanych na nowy rok zmian. Wśród nich znalazło się poszerzenie rozmiarówki, wprowadzenie nowych kategorii produktowych oraz zwiększenie różnorodności typów sylwetek biorących udział w kampanii. Jednocześnie NAGO namawia nas do akceptacji swojego ciała takim, jakie jest. Z tego powodu do udziału w sesji zaproszono kobiety w różnym wieku (od 22 do 57 lat) i o różnych rozmiarach (od XS do L), które pozowały w minimalnym makijażu i naturalnych fryzurach. Większość z nich nie jest modelkami i było to ich pierwsze spotkanie z profesjonalnym fotografem.
Poza ideą ciałopozytywności NAGO kładzie szczególny nacisk na jakość używanych przez siebie materiałów i tworzy kolekcje z naturalnych, certyfikowanych tkanin, zwracając uwagę na praktyczność projektowanych ubrań. Ponadto marka ceni sobie zrównoważony rozwój i ekologiczne wykorzystanie zasobów.
Zdjęcia: Karolina Wilczyńska
Produkcja: Daria Bartczak / NAGO
Modelki: Patrycja Jabłkowska, Sandra Kpodonou, Eliza Krakówka, Phoebe Nicette, Krystyna Kołodko, Jagoda Porębska, Alicja T.