Advertisement

Przyszłość stylu na Westfield Days 2025 w Westfield Arkadia

Autor: Redakcja
23-10-2025
Przyszłość stylu na Westfield Days 2025 w Westfield Arkadia
W dniach 23-25 października Westfield Arkadia stanie się areną Westfield Days 2025 – trzydniowego festiwalu mody, urody i technologii. Interaktywne lustro AR, personalizacja ubrań, strefa Dyson i spotkanie z kolektywem DRE$$CODE – to tylko część atrakcji przygotowanych dla odwiedzających. Wydarzenie jest częścią międzynarodowej inicjatywy organizowanej jednocześnie w centrach Westfield w dziewięciu krajach Europy.
Westfield Days to coś więcej niż zakupy. To przestrzeń, w której innowacje spotykają inspirację, a ekskluzywne koncepty modowe współistnieją z popularnymi markami. Chcemy, żeby nasi klienci nie tylko kupowali, ale też odkrywali nowe możliwości, mówi Piotr Brzozowicz, General Manager Westfield Arkadia.
Lustro AR
Główna atrakcja eventu – interaktywne lustro w rozszerzonej rzeczywistości, które pozwoli wirtualnie przymierzyć ekskluzywną kolekcję Westfield. Każdy, kto opublikuje zdjęcie z lustra AR lub strefy eventu na Instagramie z hashtagiem #WestfieldDays i oznaczy profil Westfield Arkadia, weźmie udział w konkursie na najnowszy sprzęt do stylizacji włosów.
Customizacja koszulek
Personalizacja to jeden z najgorętszych trendów 2025 roku. Stacja customizacji pozwoli uczestnikom stworzyć własny projekt – do wyboru cztery wzory do nadruku.
Strefa Dyson
W strefie Beauty eksperci marki zaprezentują najnowsze urządzenia do pielęgnacji i stylizacji włosów, prowadząc warsztaty i dzieląc się poradami. W strefie Home będzie można przetestować odkurzacze, oczyszczacze powietrza i oświetlenie Dyson.
Spotkanie z DRE$$CODE
W sobotę 25 października (godz. 14:00-16:00) na scenę wejdzie jeden z najbardziej wpływowych kolektywów modowo-artystycznych w Polsce. Twórcy DRE$$CODE opowiedzą o najnowszych trendach, nagrodzą najlepsze stylizacje z widowni i zaprezentują autorski merch.
Wydarzenie wzbogacą strefy partnerów: Dyson, Bath & Body Works, BMW Inchcape, Douglas i Starbucks. W programie m.in. testy samochodów elektrycznych, prezentacja świątecznych zapachów i sezonowe Pumpkin Spice Latte.
Członkowie Westfield Club mogą wziąć udział w konkursie online, w którym do wygrania są Apple Watch Series 10 oraz karty podarunkowe Westfield o wartości 100 zł. Konkurs potrwa do 2 listopada.
FacebookInstagramTikTokX
Advertisement