Pokonały wiele przeciwności na życiowej drodze, by zyskać pewność siebie i niezależność oraz realizować swoje cele. To dwie czołowe wokalistki młodego pokolenia, których przedstawiać nie trzeba - Justyna Święs i Mary Komasa. PUMA zaangażowała także Anię Bielawską i Dominikę Zatorską, które jeszcze nie zyskały szerszego rozgłosu, ale swoją determinacją i odwagą w dążeniu do realizacji marzeń zasłużyły na wyróżnienie.
Ania i Dominika nie pojawiają się na okładkach magazynów, nie są influencerkami z tysiącami followersów na Instagramie. To z pozoru zwykłe dziewczyny, które każdego dnia realizują swoje pasje. Nie dla poklasku, tylko dla własnej satysfakcji.
Ania to dziewiętnastoletnia modelka, którą mimo młodego wieku, ze względu na specyfikę swojego zawodu bardzo szybko musiała nauczyć się samoakceptacji i asertywności. Dominika ma 17 lat i od 9 lat trenuje akrobatykę sportową. Kocha tę dyscyplinę i jest wytrwała w tym co robi, pomimo że wymaga to od niej wielu wyrzeczeń.
W nagraniu dla PUMY Dominika mówi o cieniach swojej kariery sportowej: "Czasem nikt nie stoi na trybunach. Bywam ostatnia". Bohaterka akcji, wie jednak, że w rozwoju najważniejsza jest praca nad sobą i dla siebie, dodaje bowiem: "No i co z tego? Wszystko co robię, robię dla siebie".
Ania mówi o tym, jak radzi sobie z poczuciem bycia nierozumianą i komentarzami na temat jej wyglądu:
Dominika i Ania wystąpiły w teledysku do utworu The Dumplings i Mary Komasy "Jestem Kobietą", który ma być manifestem wartości, które marka propaguje w kampanii #DOYOU. Historia klipu toczy się wokół dwóch sióstr które w różnych sytuacjach w ciągu dnia wspierają się nawzajem w realizacji swoich celów. Hasło #DOYOU pokazane jest także jako motto wspierających się kobiet, walczących o swoje miejsce w świecie.