Advertisement

Różowe trumny Barbie, czyli kiedy marketing wjedzie za mocno

Autor: Monika Kurek
03-08-2023
Różowe trumny Barbie, czyli kiedy marketing wjedzie za mocno
Podczas spotkania ze studiem Warner Bros Margot Robbie, producentka i odtwórczyni głównej roli „Barbie”, powiedziała, że film zarobi miliard dolarów. I miała rację.
Na tę chwilę film Grety Gerwig zarobił 800 mln dolarów w międzynarodowym box office i zbliża się do magicznej granicy miliarda. Eksperci filmowi obstawiają, że uda mu się już w ten weekend. Co ciekawe, w tym roku jedynie „Super Mario Bros. Film” zarobił ponad milion dolarów.

Różowe trumny to nowy, gorący trend

Szał na „Barbie” wciąż trwa. Barbiecore to najmodniejszy trend sezonu, soundtrack „Barbie” robi furorę na streamingach, internauci kłócą się o to, czy film jest antymęski, a w wielu sklepach można dostać produkty i ubrania sygnowane charakterystycznym logiem. Teraz przyszedł czas na... różowe trumny.
Myślicie czasem o śmierci?, pyta Barbie w jednej ze scen.
Olivares Funeral Home promuje różową trumnę „Barbie House” hasłem: „Teraz możesz odpoczywać jak Barbie”. Olbrzymia popularność filmu sprawiła, że różowy trumny cieszą się coraz większą popularnością w domach pogrzebowych w Meksyku, Salwadorze i Ameryce Łacińskiej.
Alpha i Omega Funeral Home w Ahuachapán w Salwadorze wyprzedził trend i wprowadził do oferty różową trumnę już w zeszłym roku. Isaac Villegas powiedział „Jam Press”, że po premierze zaoferowali klientom 30 proc. zniżki. W efekcie otrzymali 40 zapytań na temat trumny i podpisali 10 umów. „Mieliśmy sold out” – powiedział Isaac Villegas.
FacebookInstagramTikTokX
Advertisement