Advertisement

Samsung bezlitośnie kpi z Apple w nowej reklamie i sugeruje, że czas wyrosnąć z iPhone'ów

07-11-2017
Samsung bezlitośnie kpi z Apple w nowej reklamie i sugeruje, że czas wyrosnąć z iPhone'ów
Kolejna odsłona starcia gigantów

Przeczytaj takze

Trwający od lat bój fanów Androida i iOS ma też swoje poboczne starcia w obrębie produktów konkretnych producentów, z których najbardziej spektakularna jest wojna Samsunga i Apple. Firmy te niezmordowanie walczą o prymat na rynku smartfonów, a orężem są nowinki technologiczne, dizajn, a także marketing. Z okazji premiery iPhone'a X, koreański gigant elektroniki użytkowej zaprezentował reklamę, w której wprost punktuje ułomności sprzętów amerykańskiego konkurenta.
W spocie "Growing Up" widzimy stereotypowego fanboya Apple, który na przestrzeni lat 2007-2017 przy okazji premiery każdego kolejnego iPhone'a biegnie do sklepu, by stać w długiej kolejce po swoje wymarzone urządzenie. W pewnym momencie nawiązuje relację z użytkowniczką Samsunga Galaxy. Zaczyna zauważać, że jego telefon coraz bardziej odstaje od sprzętu towarzyszki. Telefony Samsunga konkurujące w danym czasie z iPhone'ami obsługiwały karty pamięci, miały rysik, dużo wcześniej były wodoodporne i umożliwiały bezprzewodowe ładowanie, a do dziś posiadają port słuchawkowy, którego brak w nowych modelach Apple mocno doskwiera. Samsung sugeruje, że czas dojrzeć i wybrać bardziej zaawansowany technologicznie sprzęt.
Reklama Samsunga stała się viralem i w ciągu dwóch dni ma blisko 7,5 mln wyświetleń na YouTubie.
Co ciekawe, telefony Apple w dużej mierze opierają się na podzespołach produkowanych w zakładach Samsunga, który dostarcza m.in. ekran i baterię do nowego iPhone'a X. Jak podaje serwis 9to5mac.com, na sprzedaży każdej sztuki jubileuszowej wersji smartfona z jabłkiem Samsung zarabia około 110 dolarów.
FacebookInstagramTikTokX
Advertisement