Advertisement

Sobowtórki gwiazd w kampanii Alexandra Wanga – od Beyoncé po Taylor Swift [WIDEO]

Autor: Monika Kurek
31-05-2024
Sobowtórki gwiazd w kampanii Alexandra Wanga – od Beyoncé po Taylor Swift [WIDEO]
Viralowa kampania wywołała burzę w sieci oraz dyskusję na temat sztucznej inteligencji.
Na oficjalnym profilu Alexandra Wanga ukazał się film, na którym znajome twarze robią unboxing kultowej torebki Rocco. Na pierwszy rzut oka wydaje się, że widzimy Arianę Grande. Dalej dzieje się jeszcze więcej… Zaraz, czy to Kylie Jenner, Taylor Swift oraz Beyoncé? Wystarczy jednak przyjrzeć się bliżej, aby zauważyć, że to nie one, lecz ich… sobowtórki. „W 100 procentach autentyczne” – brzmi podpis pod filmikiem.

Sobowtórki czy AI?

Sekcja komentarzy nie zawodzi, „Celebryci z Shein”, „To wideo jest diaboliczne”, „Dział marketingu zasługuje na podwyżkę”, „Mamy celebrytów w domu:”, „Czy to wiadomość, że wasze torebki to tanie podróbki?”, „To nagranie jest tak nielegalne…”, „Dzwonię na policję”, „Ten marketing to złoto”, „To wideo sprawia, że czuję się niekomfortowo. Mam koszmary o sobowtórze Ariany Grandy…”, „Zwolnijcie tego, kto to wymyślił”, „Czy to na serio? To przykre widzieć samobójstwo takiej marki jak ta”, „Ikoniczne”, „Fałszywa Beyoncé jest przerażająca. Wygląda jak AI” – to tylko niektóre komentarze.
Choć torebka Rico debiutowała w 2009 roku, ostatnio zaliczyła powrót w ramach kolekcji Resort 2024. Od 22 maja jest dostępna na stronie internetowej marki Alexandra Wanga.
Kiedy ludzie zaczęli pytać mnie o Rocco, zastanawiałem się, czy naprawdę jesteśmy w tym miejscu. Mam wrażenie, że zaledwie wczoraj myślałem sobie: »Wszędzie jest za dużo Rocco«, musimy zrobić czystki, zdradził Wang w rozmowie z amerykańskim „Vogue”.
FacebookInstagramTikTokX
Advertisement