Wideo przedstawia parę, która kłóci się w domu, rozpadającym się wraz z wzrostem intensywności awantury. W pewnym momencie pomieszczenie pęka na pół, i rozdziela zakochanych. Sytuacja zagrożenia życia uświadamia im, co tak naprawdę jest ważne. Bohaterowie filmiku stanęli przed wyborem: odbudowanie relacji lub odejścia w gniewie. Wszystko to w akompaniamencie piosenki Edith Piath "L’Hymne à l’amour".
Za filmem stoi francuska ekipa Megaforce, mająca na koncie m.in. teledysk Rihanny do piosenki "Bitch Better Have My Money".
W parę poróżnionych zakochanych wcielili się Kévin Azaïs ("Miłość od pierwszego ugryzienia") oraz Oulaya Amamra ("The World Is Yours").
Tak samo jak w przypadku poprzednich spotów Lacoste: "Timeless" i "Big Leap", projekt został zrealizowany przez agencję marketingową BETC. Cała seria oscyluje wokół konceptu miłości romantycznej. W "Timeless" owa miłość jest ponadczasowa i wyidealizowana. "Big Leap" obrazuje znaczenie pierwszego pocałunku, które jest przyrównane do skoku z budynku. Relacja pary w "Crocodile Inside" w pewnym momencie znajduje się na skraju destrukcji.