Jeszcze nie tak dawno pisaliśmy o teaserze, w którym królował Ralph Kaminski. W charakterystycznej dla artysty scenerii zobaczyliśmy „Bal w Maku”, taneczną nową kampanię popularnej sieci fast foodów. Dzięki niej użytkownicy aplikacji McDonald’s mogą wymienić 1 punkt na 3 wybrane piosenki artysty i zobaczyć część wirtualnego koncertu wcześniej przygotowanego przez artystę. Ponadto pojawi się konkurs, w którym fani będą mogli wygrać bilety na koncert Ralpha.
Fani Ralpha nie byli zadowoleni. Artysta spotkał się z falą krytyki ze strony fanów, którzy zauważyli, że jako zdeklarowany wegetarianin nie powinien współpracować z McDonald’s, który wzbudza wiele kontrowersji, będąc jedną z większych sieciówek serwujących mięso. Mimo to, sieć powiększa swoje menu o produkty wege, które w innych krajach przyjmują się bez problemu, ku zadowoleniu klientów. W Polsce wege oferta się dopiero rozwija, a reklamować ją ma właśnie Ralph Kaminski.
W ramach oferty, w aplikacji McDonald’s będzie dostępny zestaw składający się ze średnich frytek, soku jabłkowego (250 ml) i Spicy Veggie Burgera. W burgerze znajdziemy kotleta warzywnego (z całymi kawałkami warzyw w środku) i pomidora w bułce z sezamem. Zestaw Ralpha będzie można kupić od 3 listopada.
Przypominamy, że Ralph Kaminski nie jest jedynym polskim artystą ze swoją współpracą z McDonald’s. W zeszłym roku cały internet przejął „zestaw Maty”, który również nie obył się bez echa. Rapera spotkała wielka fala krytyki, jako że Mata miał promować fast foody wśród swoich młodych fanów.