Advertisement

Bóg jest kobietą. Hiszpańska sensacja muzyki pop Rosalía w nowej kampanii Acne Studios

Autor: Monika Kurek
10-10-2022
Bóg jest kobietą. Hiszpańska sensacja muzyki pop Rosalía w nowej kampanii Acne Studios
Ma na koncie 8 latynoskich nagród Grammy, statuetkę Grammy oraz duety z The Weekndem, Travisem Scottem czy Billie Eilish. Wystąpiła w filmie Pedro Almodóvara, klipie Cardi B. „WAP”, kampanii SKIMS i była jedną z gwiazd Savage x Fenty Show.

Idąc pod prąd

Produkt czy wizjonerka? Rosalía to obecnie jedno z najgorętszych nazwisk na światowej arenie muzycznej. Drzwi do międzynarodowej kariery otworzył jej hiszpańskojęzyczny album „El Mal Querer„ (2018), zawierający hity takie jak m.in. „Malamente„ czy „Con Altura”. Krążek zebrał znakomite recenzje (8.8 według Pitchfork) i zachwycił miłośników muzyki na całym świecie. Co ciekawe, album „El Mar Querer” był częścią jej pracy magisterskiej – Rosalía studiowała flamenco oraz produkcję muzyki na Catalonia College of Music w Barcelonie.
Prawdziwym przełomem był jednak trzeci album Rosalíi „Motomami”, który zgromadził 94 proc. pozytywnych recenzji na Metacritic. Odważny, kreatywny, zaskakujący, eksperymentalny. „Trzeci album hiszpańskiej supergwiazdy pokazuje jej niebywały zakres umiejętności. Aspiruje do tego, aby eksperymentować z różnymi gatunkami i bawi się z formą. A co najlepsze, udaje mu się osiągnąć dokładnie to, co miał osiągnąć” – zachwyca się Pitchfork. Dzięki „Motomami” Rosalía znalazła się w gronie najważniejszych współczesnych artystów. Wszyscy o niej mówią, wszyscy chcą z nią pracować i wszyscy chcą usłyszeć, co ma do powiedzenia. Rosalía nie zwalnia tempa i jest obecnie na swojej pierwsze światowej trasie koncertowej!

Globalny fenomen

Rosalía jest także twarzą kampanii Acne Studios na jesień/zimę 2022. Na zdjęciach wykonanych przez duńskiego fotografa Paula Kooikera gwiazda wciela się w rolę „starożytnej muzy”. „Kiedy pozuję, staram się poczuć energię danego projektu, jednocześnie pozostając sobą. Podczas pracy z Paulem zachwyciło mnie to, że jego styl jest ponadczasowy, a jego zdjęcia równie dobrze mogły zostać wykonane w czasie, gdy wynaleziono fotografię. Z drugiej strony jednak udaje mu się uchwycić świeżość chwili. Jego zdjęcia sa kozackie” – mówi Rosalía.
„Jesienna kolekcja była miksem wielu różnych pomysłów, uczuć i inspiracji historycznych, więc chcieliśmy przeanalizować te sprzeczności i zaangażować do naszej kampanii ikonę popkultury, której wszystko wydaje się przychodzić z łatwością. Rosalía to idealny wybór, ponieważ ma niesamowitą umiejętność przeobrażania się. Czerpie garściami z historii oraz kultury, ale jednocześnie brzmi bardzo współcześnie. A jeśli chodzi o Paula Kooikera, to uważamy, że jego prace mają w sobie ponadczasowość, brutalizm oraz elegancję, które idealnie pasują do naszej kampanii”, mówi Jonny Johansson, dyrektor kreatywny Acne Studios.
Rosalía jest ogromną fanką marki i w przeszłości często była widywana w ubraniach Acne Studios. Jak wyjaśnia, współpraca z Acne Studios to dla niej spełnienie marzeń. „Uwielbiam to, że ich ubrania są odważne, ale jednocześnie bardzo eleganckie. Uważam, że Acne Studios to marka, która przykłada ogromną wagę do jakości materiałów oraz kolorów. Wszystko jest dobrze przemyślane, nieskazitelne i innowacyjne” – komentuje artystka.
Left Arrow
1/8
Right Arrow
Slide image
Slide image
Slide image
Slide image
Slide image
Slide image
Slide image
Slide image
FacebookInstagramTikTokX
Advertisement