Odmieniono m.in. witrynę zakładu renowacji mebli, ślusarza, optyka, fryzjera oraz zegarmistrza. Lokale znajdują się w okolicach ulicy Ząbkowskiej, Stalowej, Wileńskiej oraz 11 Listopada. Projekt zrealizowali m.in. Filip Tofil (Syfonstudio), Paweł Ryżko, Zuzanna Rogatty, Marian Misiak (Threedotstype) czy Michał Jarociński (Capitalics Warsaw Type Foundry).
- Bardzo się cieszymy, że Traffic Design mógł wnieść swój wkład w działania rewitalizacyjne na terenie prawobrzeżnej Warszawy. Od lat działamy na rzecz podnoszenia estetyki przestrzeni publicznej w Polsce. Wierzymy, że ma ona wpływ na jakość naszego życia. Bałagan reklamowy zdecydowanie nam nie służy, niszczy wygląd miast oraz psuje humor - mówi Monika Domańska ze stowarzyszenia odpowiedzialnego za realizację.
Jak deklarują członkowie stowarzyszenia, projekty były inspirowane historią liternictwa. Szyld zegarmistrza złożony odrestaurowanym krojem Bona Nova nawiązuje do czcionki Bony, stworzonej przez Andrzeja Heidricha, autora grafiki polskich banknotów. Szyld fryzjera nawiązuje do estetyki dzikiego zachodu, niegdyś popularnej wśród warszawskich szyldziarzy.
- Zmiana szyldów pokazuje jak może wyglądać dobra reklama, która zdobi a nie szpeci. Projekt zyskał wielkie uznanie przedsiębiorców i mieszkańców a my już dziś planujemy jego kontynuację - powiedziała Marlena Happach, architekt miasta.