W ofercie Golf Le Fleur znajdziemy między innymi trzy lakiery do paznokci w customowych kolorach Geneva Blue, Georgia Peach i Glitter. Produkty te są oczywiście cruelty free i nietoksyczne. Perfumiarski debiut rapera o nazwie French Waltz to kompozycja na bazie jaśminu, mandarynki, liczi i gruszki. Według opisu na stronie marki pachną one jak „drzemka w ogrodzie, gdzie słońce może posłużyć za ręcznik do wytarcia ostatnich kropel wody”. Zapach zamknięty jest smukłej buteleczce z miętową nakrętką w kształcie kwiatu.
Na otwarciu pop-upu pojawiły się największe gwiazdy, wśród nich choćby Jay-Z, André 3000, Kanye West i Henry Taylor. Sklep swoim wyglądem przypomina błękitną kostkę masła, miękką i wręcz nierzeczywistą. Zewnątrz, jak i w środku przypomina bajkowe chatki znane z dzieciństwa, pełne pasteli i obłych kształtów. Aktualnie znajduje się on w Malibu, ale jego lokalizacja ma stale ulegać zmianie.
Tyler, the Creator pracował nad projektem ponad 2 lata. Customowy pop-up doskonale współgra z pastelową estetyką wizji świata przedstawioną w jego najnowszym albumie „Call Me If You Get Lost”.
„– Możliwość zobaczenia, że niektórzy z was pachną, dotykają i doświadczają tej idei wiele dla mnie znaczy”, napisał raper na swoim profilu na Instagramie.
Niektóre akcesoria z oferty Golf Le Fleur mogą zostać nabyte za pośrednictwem sklepu online, natomiast ubrania aktualnie dostępne są jedynie w pop-up store.