Po rzeczy Urban Outfitters już wkrótce nie trzeba będzie jechać do Londynu, Berlina czy Amsterdamu, a jedynie na warszawskie Powiśle. To właśnie w Elektrowni Powiśle, która już niedługo stanie się nowym modnym miejscem na mapie Warszawy i całej Polski, znaleźć będzie można modną markę z Filadelfii.
Zlokalizowany na dwóch poziomach sklep zajmie powierzchnię prawie 900 mkw. i zaoferuje klientom duży wybór ubrań i dodatków, ale także szeroką gamę kosmetyków, elementy wyposażenia wnętrz, akcesoria dla zwierząt, płyty winylowe, książki czy sprzęt elektroniczny.
– Jako globalnej marce, będącej w czołówce światowego rynku retail, zależy nam przede wszystkim na tym, żeby dostarczyć naszym klientom wyjątkowych wrażeń, zarówno w zakresie oferowanych produktów, jak i otoczenia, które dla nich kreujemy. Dla nas w zakupach liczy się przede wszystkim budowanie osobistej więzi z klientem, jego emocje oraz spójne patrzenie na świat. Sukces naszej marki opiera się na połączeniu autorskich kolekcji mody damskiej i męskiej, z kultowymi markami zewnętrznymi oraz vintage, a także kosmetykami i elementami wyposażenia wnętrz. Dzięki takiemu podejściu możemy wykraczać poza aktualne trendy rynkowe, stawiając na rozwój oraz ekspansję, zarówno w Europie, jak i na świecie. Elektrownia Powiśle to fascynujący projekt, a Polska to doskonale rozwijający się kraj, którego mieszkańcy z pewnością polubią atmosferę, jaką tworzymy w naszych sklepach. – mówi Emma Wisden, Managing Director, Urban Outfitters.
Elektrownia Powiśle to otwierające się właśnie miejsce, w którym znaleźć będzie można marki modowe, pop-up i concept store’y, jakich dotąd w Polsce jeszcze nie było, a dodatkowo restauracje serwujące kuchnię z wielu zakątków świata oraz pierwszy w Polsce innowacyjny koncept Beauty Hall.