Advertisement

Widzieliście już zwiastun nowej „Plotkary"? Luksus, intrygi i nowi bohaterowie w pełnej krasie

31-05-2021
Widzieliście już zwiastun nowej „Plotkary"? Luksus, intrygi i nowi bohaterowie w pełnej krasie

Przeczytaj takze

Musiało minąć dziewięć lat, aby fani serialu o zblazowanych dzieciach milionerów z Upper East Side znowu usłyszeli słynne pożegnanie „XOXO, Gossip Girl" wypowiedziane głosem Kristen Bell, oryginalnej Plotkary. Nowa edycja słynnego serialu zadebiutuje na HBO 8 lipca, a tymczasem w sieci pojawił się pierwszy zwiastun.

Kontrola wizerunku

„Poczuliście się zbyt komfortowo" – to zdanie wita bohaterów rebootu serialu. Chociaż minęła prawie dekada, a zamiast telefonów z klapką młodzi Nowojorczycy dzierżą iPhone'y, to główne elementy historii pozostają te same – są to nastoletnie dramaty oraz wszechobecne plotki. Zwiastun pokazuje świat, do którego przyzwyczaiła widzów pierwsza „Plotkara": atrakcyjni ludzie w ubraniach od projektantów i doskonale zaprojektowanych wnętrzach knują intrygi i wdają się w romanse.

Zmiana kadry

Pieczę nad serialem objął Joshua Safran, czyli jeden że scenarzystów oraz producent wykonawczy serialu z 2007 roku. Co ciekawe, projektant kostiumów z oryginalnej „Plotkary", Eric Daman, powrócił, aby pracować nad rebootem. Można więc spodziewać się kontynuacji stylu y2k: tenisowych spódniczek oraz brokatowych sukienek, obecnych w pierwszej wersji.
Gwiazdami nowej serii będą Whitney Peak, Emily Alyn Lind, Evan Mock, Jordan Alexander oraz jedna z pierwszych influencerek Tavi Gevinson. Dwa pierwsze odcinki nakręciła reżyserka Karena Evans, znana na przykład z pracy nad teledyskami Drake'a „God's Plan" czy „Nice for What".
Na razie nie wiadomo zbyt wiele na temat fabuły, jednak, jak podaje „Dazed", historia będzie się rozgrywać „dziewięć lat po tym, jak strona oryginalnej blogerki się zamknęła" oraz skupi się na pokazywaniu tego, jak zmieniły się media społecznościowe oraz Nowy Jork na przestrzeni lat.
– „To po prostu nowe spojrzenie na tę konkretną nowojorską społeczność, na ideę, że społeczeństwo ciągle się zmienia. A więc, jak ten świat się zmienił, jak zmieniły się media społecznościowe i efekty ich działania? To wszystko pozwala nam od nowa spojrzeć na świat dwanaście lat później zamiast jedynie powtarzać tę samą historię, powiedział scenarzysta Joshua Safran w rozmowie z „The Hollywood Reporter".
/tekst: Iga Trydulska/
FacebookInstagramTikTokX
Advertisement