Arket to marka ukierunkowana na nowoczesny rynek, jej kolekcje składają się z sezonowych ubrań i dodatków, ponadczasowych elementów bazowych, zapachów, kosmetyków i produktów podróżnych, a także szeregu artykułów gospodarstwa domowego.
„– „Naszym celem jest oferowanie pięknie wykonanych przedmiotów codziennego użytku: prostych, funkcjonalnych i wszechstronnych elementów, które łatwo wkomponować w swoją garderobę lub dom, a które przetrwają wiele sezonów. Bardzo cieszymy się z możliwości współpracy z Zalando i czekamy z niecierpliwością na okazję aby zaprezentować nasze kolekcje szerokiej grupie świadomych i dociekliwych klientów”, powiedziała Pernilla Wohlfahrt, dyrektor zarządzająca Arket .
Arket dołącza do Weekday i Monki jako najnowsza marka należąca do H&M Group, prezentująca swoje kolekcje na platformie Zalando.
„– „W celu pogłębienia naszych relacji z klientami, skupiamy się na oferowaniu najlepszego asortymentu modowego. Obszerne, zrównoważone kolekcje modowe marki Arket są doskonałym uzupełnieniem oferty Zalando. Dzięki wprowadzeniu na platformę Arket, nasi klienci skorzystają z jeszcze szerszej oferty skandynawskiej mody, skupiającej się na dobrze wykonanych, trwałych produktach. Bardzo się cieszymy, że możemy wzmocnić nasze partnerstwo z H&M Group i powitać markę Arket na platformie Zalando”, powiedział Boris Ewenstein, Senior Vice President Supply w Zalando.