Moda silnie funkcjonująca w mediach społecznościowych jest promowana także przez postaci fikcyjne. Jedną z najpopularniejszych z nich jest Lil Miquela. Instagramowy profil Lil obserwują ponad 2 miliony osób. Kilka dni temu na profilu polskiego projektanta pojawiło się zdjęcie Lil w spodniach jego autorstwa. Pod postem czytamy „Lil Miquela w upcyclingowych jeansach z kolekcji Season 01. Niebawem dostępne w moim sklepie. Nie mogę się doczekać!”.
Ciekawe zjawiska na naszym rynku to wciąż rzadkość, choć coraz więcej marek promuje innowacyjne rozwiązania. Sam Falarz podkreśla, że nie chce, żeby jego marka była traktowana zbyt serio. Jak czytamy w jednym z wywiadów z projektantem „to jest zabawa”. „Ubranie” cyber-influencerki to tylko jeden z innowacyjnych aspektów działalności Falarza, projektant podkreśla, że jego zdaniem przyszłość mody jest w wypożyczaniu ubrań, nie zaś w zaśmiecaniu świata nowymi.