Advertisement

Czarnoskóre członkinie gangu motocyklowego pozują w najnowszej kampanii Savage X Fenty

04-08-2021
Czarnoskóre członkinie gangu motocyklowego pozują w najnowszej kampanii Savage X Fenty

Przeczytaj takze

Rihanna jest powszechnie znana z tego, że wraz ze swoją popularną marką bielizny Savage X Fenty promuje różnorodność jeśli chodzi o ludzi, ich ciała i style życia, które wybrali. Tym razem robi to poprzez swoją nową kampanię z udziałem klubu motocyklowego z Nowego Orleanu „Caramel Curves”, w którego skład wchodzą czarnoskóre, odważne kobiety. Jesteście gotowi na przejażdżkę pełną seksapilu?
Szybkie i wściekłe członkinie „Caramel Curves” wciskają gaz do dechy od przeszło kilkunastu lat, bowiem ten kobiecy klub motocyklowy został założony przez Nakoshę „Coco” Smith i Shanikę „Tru” Beatty w 2005 roku w Nowym Orleanie. Obecnie w jego skład wchodzi 10 motocyklistek, regularnie spotykających się w każdą niedzielę. Łączy je potrzeba wyróżnienia się z tłumu, przekraczania granic i zachowania autentyczności ekspresji, nawet podczas przejażdżki motocyklem. Jak same twierdzą, błyszczeć trzeba zawsze i wszędzie! Ich styl jest ekstrawagancki, energiczny oraz odważny, co idealnie wpisuje się w estetykę Savage X Fenty. „Caramel Curves” teraz na koncie mają współpracę z Rihanną, która doceniła zarówno ich charakter, jak i wizerunek.

W szpilkach na motocyklu

Efektem współpracy Rihanny z „Caramel Curves” jest nietypowy jak na kampanię bielizny klip, nakręcony przez Steve’a Mastorelliego. Natomiast zdjęcia zrobiła Shaniqwa Jarvis. Z pozoru koncepcja jest prosta – jazda kobiet na motocyklach w bieliźnie i szpilkach. A jednak tu chodzi o coś więcej. To kobiety pewnie siebie, które potrafią z rozmiaru plus size zrobić atut i dumnie go eksponować. Nie brakuje im odwagi w wychodzeniu poza utarte schematy i swoją nieustraszoną wręcz postawą pragną pokazać, że w sporcie zdominowanym przez mężczyzn, znajdzie się też miejsce dla kobiet.
Bohaterki klipu są świadome swojego ciała, mimo to wiedzą jak czasem trudno jest je zaakceptować. Ich perspektywa na siebie same, siła, energia – inspirują. A do tego w Nowym Orleanie czują się świetnie, swoją ekspresją integrują się z klimatem miasta. W wydaniu „Caramel Curves” szpilki nie są jedynie symbolem seksapilu, ale także siły w przełamywaniu stereotypów. Kroki, które od początku działalności klubu stawiają w motocyklowym wymiarze rzeczywistości, mają pionierski, pozbawiony stereotypów charakter. Nie znajdziemy tu rywalizacji, a dobrze zgraną paczkę, która doskonale wie, co to wsparcie.
Pomijając motocyklowy anturaż kampanii, sama bielizna, w której w klipie występują członkinie „Caramel Curves” także robi wrażenie. Projekty Savage X Fenty są klasyczne, ale niepozbawione pazura. Momentami nieco delikatniejsze, bo pojawiają się florystyczne akcenty. Komplety bielizny uzupełniają długie, eleganckie rękawiczki. Wszystko to świetnie współgra z koronką, kabaretkami i oczywiście szpilkami. Oprócz stonowanych ciemnych barw, nowa kampania uwzględnia także żywe kolory, jak chociażby wyrazistą pomarańcz.
Kolekcja jest już dostępna na stronie Savage x Fenty i miała premierę zaledwie tydzień – jeszcze przed ukazaniem się debiutanckiego zapachu Rihanny – Fenty Parfum.
/tekst: Martyna Trojan/
FacebookInstagramTikTokX
Advertisement