Głównym motywem kolekcji została lojalność inspirowana tatuażem „Loyalty” na przedramieniu Hamiltona. Hasło ma służyć określeniu, czym w dzisiejszych czasach powinna być moda, czyli podkreślaniem, kim naprawdę jesteśmy, odwoływaniem się do wyznawanych wartości i odpowiedzialności za ekologiczną przyszłość. Podczas pokazu zaprezentowano najbardziej przyjazną środowisku kolekcję TommyXLewis w historii – ponad 75% jej elementów powstało z ekologicznych materiałów. Kolekcja jest połączeniem wieloletniego doświadczenia marki ze streetwearowym stylem mistrza kierownicy. Kolekcja TommyXLewis przedstawia świeże wersje ikon amerykańskiego stylu.
Najnowszy multimedialny pokaz Tommynow był premierą kolekcji na aktualny sezon. Kolekcja przesuwa granice znaczenia mody we współczesnych czasach. Interaktywny, inspirowany krajobrazem pokaz był abstrakcyjną reinterpretacją natury, która nawiązywała do nowej ekologicznej wizji Tommy’ego Hilfigera, skupiając się na wpływie na środowisko i otwartości współczesnego świata. Projektant połączył siły z organizacją South Pole, światowym liderem wśród inicjatyw przyjaznych środowisku.
Tommmynow to kolekcja, której różnorodność i otwartość realizuje filozofię „styl dla wszystkich”, według której moda wymazuje granice pomiędzy płcią, pochodzeniem, wiekiem i typem sylwetki.
Ekskluzywna linia Hilfiger Collection pozostaje wierna historii marki, jednak nieustannie aktualizuje swój styl. Nowa kolekcja dodaje zaskakujące akcenty i wyraziste kroje. Z okazji 35-lecia słynna flaga HIlfigera występuje na ubraniach i akcesoriach pod wieloma postaciami.
Tygodnie Mody na całym świecie powodują, że miasta zamieniają się w kolebki mody, a na pokazach nie brakuje gwiazd. Tommy Hilfiger jako najbardziej rozpoznawalna na świecie marka luksusowa, również tym razem nie zawiodła. Londyński pokaz podziwiały gwiazdy takie jak Meghan Trainor, Shawn Yue, Charli XCX, Anne-Marie czy James Bay.
/tekst: Magdalena Rączka/