Nad całą imprezą czuwa Lady Gaga, która parę dni temu ogłosiła datę i line-up One World: Together At Home (Jeden świat – razem w domu) podczas konferencji Światowej Organizacji Zdrowia. Celem tej wspaniały inicjatywy jest podziękowanie pracownikom służby zdrowia oraz zebranie jak największej ilości pieniędzy na walkę z koronawirusem.
Koncert One World: Together At Home odbędzie się w niedzielę, 19 kwietnia 2020 roku o godz. 1:00 czasu środkowoeuropejskiego, ale specjalne studio poprzedzające wydarzenie rozpocznie nadawanie już w sobotę, 18 kwietnia 2020 roku od godz. 22:00. Gospodarzami historycznego programu będą Jimmy Fallon, Jimmy Kimmel, Stephen Colbert oraz przyjaciele z Ulicy Sezamkowej.
Ze swoich domów dołączą do nich największe gwiazdy muzyki i rozrywki, w tym Andrea Bocelli, Lady Gaga, Elton John, Chris Martin, Billie Eilish, Lizzo, Chris Martin, Paul McCartney, Stevie Wonder, John Legend, Maluma, Billie Joe Armstrong czy J Balvin. Będzie też sporo gości specjalnych takich jak np. David Becham, Kerry Washington, Priyanka Chopra Jonas czy Idirs Elba. Występy oraz rozmowy z gośćmi będą przeplatać się z historiami wybranych bohaterów, czyli reprezentantów służby zdrowia na całym świecie.
Podkreśliła również, że koncert jest podziękowaniem za poświęcenie pracowników służby zdrowia na całym świecie, a nie zbiórką pieniędzy, ponieważ już udało im się zebrać 35 milionów dolarów.
Program pokaże telewizja BBC One; dostępny będzie także specjalny streaming na żywo na następujących platformach Alibaba, Amazon Prime Video, Apple, Facebook, Tencent, Twitch, Twitter, Yahoo, oraz YouTube.
Wydarzenie nie mogłoby się odbyć bez wsparcia i zaangażowaniu wielu wspaniałych osób i przedsiębiorstw. Swoje kompleksowe wsparcie zaoferowała m.in.marka Pepsi, która postanowiła wykorzystać swoje ogromne doświadczenie w organizacji wydarzeń muzycznych i rozrywkowych na całym świecie w przygotowaniu One World: Together At Home. Wsparcie obejmuje m.in. działa kreatywne, wsparcie w strategii marketingowej, pozyskiwanie do współpracy znanych nazwisk czy projekt oficjalnego logotypu czy szeroko zakrojoną promocję.
Zaangażowanie Pepsi to kolejny etap w działaniach firmy PepsiCo na rzecz pomocy osobom dotkniętym pandemią COVID-19. Działania te, oparte na wsparciu finansowym, którego wartość na całym świecie przekracza 45 milionów USD, polegają na zapewnieniu żywności i innych produktów pierwszej potrzeby społecznościom najbardziej dotkniętym pandemią. W ramach tych działań firma zapewnia finansowanie zakupów środków ochrony osobistej dla personelu medycznego, testów na COVID-19, a także monitorowanie zakażeń.
Zobaczcie, jak Lady Gaga opowiada o koncercie podczas rozmowy z Jimmym Fallonem: