Advertisement

Iggy Pop twarzą polskiego browaru. Tak jest, ten sam Iggy Pop!

01-04-2021
Iggy Pop twarzą polskiego browaru. Tak jest, ten sam Iggy Pop!

Przeczytaj takze

Legendarny muzyk Iggy Pop został twarzą nowego piwa browaru Tenczynek. Autorami kampanii są Jacek Kołodziejski i Anna Łoskiewicz. Odpowiadali oni za przeprowadzenie całego procesu kreatywnego – stworzyli treatment, scenariusz filmowy, layout, komunikację fotograficzną i filmową. Hasło kampanii zawierającej zdjęcia i film reklamowy to #NieWstydźSię!. Wielokrotnie nagradzany fotograf, który znany jest całemu światu, tym razem sprawdził się również jako reżyser filmu reklamowego.

Jak to się stało?

Projekt z udziałem jednej z największych światowych gwiazd był skomplikowany i wymagał wielu tygodni przygotowań i ustaleń. Na planie nie było mowy o zaskoczeniach i nieplanowanych sytuacjach. Jak mówi twórca kampanii, postać Iggy’ego Popa idealnie wpisała się w hasło kampanii „nie wstydź się”. Wszystkie założenia zostały zrealizowane, a podczas kręcenia materiałów udało się wyciągnąć od Iggy’ego gesty znane z koncertów muzyka. W filmie reklamowym usłyszymy fragment jednego z najsłynniejszych utworów w wykonaniu Iggy’ego Popa. Chodzi oczywiście o piosenkę „The Passenger” z wydanego w 1977 roku albumu „Lust for Life”.
– „Praca z gwiazdą takiego formatu była przyjemnością, również dlatego, że Iggy jest naturalną, szczerą osobą o niezwykłej charyzmie. Chociaż zawsze w takiej sytuacji istnieje ryzyko, że osobowość artysty będzie ponad scenariuszem, w tym przypadku wszystko poszło gładko. Myślę, że każdy z nas chciałby być jak Iggy, powiedział Jacek Kołodziejski.

Co to za piwo?

Kampania z legendarnym muzykiem reklamuje piwo Tenczynek Marakuja. Tenczynek to browar należący do Janusza Palikota, z kolei jedną z osób odpowiadających za wizerunek marki jest Kuba Wojewódzki. Obaj panowie – jak nietrudno się domyślić – deklarują się jako wieloletni fani Iggy'ego.
/tekst: Daniel Rabiczko/
FacebookInstagramTikTokX
Advertisement