Advertisement

Kampania U-jazdowskiego skierowana do wiecznych malkontentów i domorosłych krytyków sztuki

06-08-2019
Kampania U-jazdowskiego skierowana do wiecznych malkontentów i domorosłych krytyków sztuki

Przeczytaj takze

/tekst: Julia Łowińska/
Od 1 sierpnia ruszyła nowa kampania Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski we współpracy z agencją Leo Burnett, która w zaczepny sposób nawołuje wszystkich krytyków oraz krytyczki do odwiedzenia muzeum. Nie chodzi bynajmniej o zawodowych krytyków sztuki, ale raczej o wiecznie narzekających widzów. Na plakatach zobaczymy zdania, które chyba chociaż raz wypowiedział każdy z nas.
„Mam w domu identyczny, tylko ładniejszy”
„Ta reklama byłaby nawet ładna, gdyby zmienić tło, kolor i tekst”
To slogany, które pojawiły się na nowych plakatach U-jazdowskiego, które zobaczymy m.in. w metrze, na przystankach, centrach handlowych, ale także w prasie. Kolorowe plakaty mają kilkadziesiąt wersji i wszystkie cechuje prosty design oraz zabawne slogany, które przyciągają uwagę i zachęcają do pójścia do muzeum i spożytkowania swoich zasobów krytycznej energii właśnie tam:
„Lubisz krytykować? Wszystkich urodzonych krytyków i krytyczki zapraszamy do Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski na wystawy, do kina i parku.”
Sztuka współczesna często budzi kontrowersje i jest szeroko komentowana, dlatego przestrzeń muzealna to chyba najlepsze miejsce dla wszystkich niespełnionych krytyków. CSW Zamek Ujazdowski zaprasza do dyskusji oraz konstruktywnej krytyki.
FacebookInstagramTikTokX
Advertisement