Od 1 sierpnia ruszyła nowa kampania Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski we współpracy z agencją Leo Burnett, która w zaczepny sposób nawołuje wszystkich krytyków oraz krytyczki do odwiedzenia muzeum. Nie chodzi bynajmniej o zawodowych krytyków sztuki, ale raczej o wiecznie narzekających widzów. Na plakatach zobaczymy zdania, które chyba chociaż raz wypowiedział każdy z nas.
To slogany, które pojawiły się na nowych plakatach U-jazdowskiego, które zobaczymy m.in. w metrze, na przystankach, centrach handlowych, ale także w prasie. Kolorowe plakaty mają kilkadziesiąt wersji i wszystkie cechuje prosty design oraz zabawne slogany, które przyciągają uwagę i zachęcają do pójścia do muzeum i spożytkowania swoich zasobów krytycznej energii właśnie tam:
Sztuka współczesna często budzi kontrowersje i jest szeroko komentowana, dlatego przestrzeń muzealna to chyba najlepsze miejsce dla wszystkich niespełnionych krytyków. CSW Zamek Ujazdowski zaprasza do dyskusji oraz konstruktywnej krytyki.