Advertisement

Kate Moss nową dyrektorką kreatywną Diet Coke. Romans marki słynnego napoju z gwiazdami mody trwa

04-07-2022
Kate Moss nową dyrektorką kreatywną Diet Coke. Romans marki słynnego napoju z gwiazdami mody trwa
48-letnia modelka i projektantka Kate Moss została nową dyrektorką kreatywną kultowego bezcukrowego i bezkalorycznego napoju dystrybuowanego przez Coca-Cola Company. To kolejna wielka gwiazda z branży mody, która współpracuje z Diet Coke. We wcześniejsze projekty zaangażowani byli miedzy innymi modowi projektanci tacy jak Karl Lagerfeld, Jean Paul Gaultier, czy Marc Jacobs.

Kontrowersyjne słowa modelki

Nowa współpraca Kate Moss z Diet Coke, mimo, że nie jest innowacyjnym pomysłem marki na kolaborację z wielką twarzą świata mody, obecnie wzbudza wiele kontrowersji. Znana ze swojej bardzo smukłej sylwetki supermodelka lat 90. będzie promować napój dietetyczny. Wszystkim narzuca się słynne motto Moss: „Nic nie smakuje tak dobrze jak bycie chudą", które odbierane było jako propagowanie zaburzeń odżywiania przez gwiazdę. Według wielu internautów nowa kampania „Love What You Love", kłóci się z obecnie zakorzeniającym się trendem body positivity. Diet Coke od dawna utożsamiane jest z napojem, po który sięgają modelki. Słynna Victoire Maçon Dauxerre w 2017 roku wyznała światu, że jej spożycie kalorii ogranicza się do trzech jabłek dziennie i Diet Coke. Napój przez swoją niską kaloryczność stał się tak popularny, że była redaktorka Australijskiego Vogue Kirstie Clements połączenie papierosów i Diet Coke określiła jako „dietetyczne zszywki dla modeli".
Projekt marki "Love What You Love" powstał z myślą o pielęgnowaniu swoich pasji i tego co kochamy. Kate Moss otwarcie mówi „kampania bardzo ze mną rezonuje. Uważam, że z pewnością siebie i pasją można osiągnąć swoje najśmielsze marzenia".
Biorąc pod uwagę to, jak potężny zasięg ma gwiazda Moss jako nowa dyrektorka kreatywna możemy domniemywać, że wzbudzi ponowne zainteresowanie napojem Diet Coke. Miejmy tylko nadzieję, że kampania nie zostanie odebrana tak, jak spekulują internauci i kontrowersyjne słowa wypowiedziane przez modelkę kilka lat temu, nie będą ściśle kojarzone z hasłem pierwszego projektu marki.
tekst Zofia Wronecka
FacebookInstagramTikTokX
Advertisement