Advertisement

Kobiece grupy i jedność w kampanii She Moves Us. Efektem realne wsparcie dla dziewczyn

23-03-2021
Kobiece grupy i jedność w kampanii She Moves Us. Efektem realne wsparcie dla dziewczyn

Przeczytaj takze

She Moves Us. To inicjatywa marki PUMA stawiająca na kobiecą solidarność i budowanie w kobietach poczucia siły oraz pewności siebie. Joanna Jędrzejczyk, Karolina Gilon i Carla Fernandes wraz z administratorkami kobiecych grup na Facebooku i dziewczynami z całego kraju zbudowały platformę, na której każda kobieta otrzyma wsparcie i zrozumienie.
Celem akcji jest pokazanie, że kobiety potrafią nawzajem się motywować, inspirować, doceniać osiągnięcia rywalek, a także z szacunkiem komentować swoje decyzje oraz wybory. Aby docenić i nagrodzić kobiece społeczności za ich wkład i zaangażowanie, PUMA nagrodziła odbiorczynie facebookowych grup Give Her a Job, Girls Talk i Jesteśmy codziennie fit możliwością indywidualnych spotkań z psycholożkami. W ramach projektu zostanie rozdanych pięćset godzin konsultacji, które będzie można wykorzystać online lub osobiście.
Wynik eksperymentu w grupach oraz przesłanie kampanii She Moves Us wybrzmiewają również w wideo manifeście przygotowanym przez kobiety dla kobiet. PUMA oddała w nim głos dziewczynom, które udowodniły, że największą siłę w sobie mają właśnie wtedy, kiedy szczerze i solidarnie się wspierają. W wideo wystąpiły ambasadorki kampanii – Joanna Jędrzejczyk, Karolina Gilon i Carla Fernandes. Obok nich pojawiły się także Marta Kruk (trenerka i administratorka grupy Jesteśmy Codziennie Fit z Martą!), Kinga Rajchel (psycholożka), Julia "Yulia" Czub (wokalistka), Alicja Frączek i Dorota Greniuk (administratorki Give Her a Job), a także Alicja Marcinkowska i Ola Gąsior (Girls Talk PL) oraz dziewczyny z całej Polski. Za spot i zdjęcia również odpowiedzialne były kobiety: reżyserka Marysia Makowska i fotografka Zuza Krajewska.
FacebookInstagramTikTokX
Advertisement