Advertisement

„Sztuka łączenia”. Polecamy prestiżowy konkurs dla grafików i pasjonatów dizajnu użytkowego

Autor: KB
22-03-2021
„Sztuka łączenia”. Polecamy prestiżowy konkurs dla grafików i pasjonatów dizajnu użytkowego

Przeczytaj takze

Promowanie rodzimych (w szczególności młodych, choć niekoniecznie metryką) twórców od zawsze stanowiło część naszej misji. Podobne cele mają organizatorzy konkursu Design by Śliwka Nałęczowska. Dlatego zachęcamy do wzięcia udziału w czwartej już edycji wydarzenia, w którym do zdobycia są rewelacyjne nagrody i możliwość zaprezentowania swojej sztuki szerszej publiczności. W jury znajdziecie kilka uznanych nazwisk, a wśród nich naszą dyrektor artystyczną Aleksandrę Stefaniak. Zgłoszenia już ruszyły! Sprawdźcie szczegóły.

Sztuka łączenia

Hasłem tegorocznej edycji konkursu jest „Śliwka Nałęczowska – sztuka łączenia”. Zadaniem uczestników jest zaprojektowanie nadruku na T-shirt, stanowiącego kreatywną interpretację hasła. Zgłoszenia powinny zawierać projekt nadruku oraz wizualizację nadruku na koszulce. W jury konkursu zasiądzie m.in. Mateusz Suda, ilustrator mody, projektant graficzny i dyrektor artystyczny, wspomniana dyrektor artystyczna K MAG-a, odpowiedzialna m.in. za layout magazynu drukowanego i strony KMAG.pl, oraz inni eksperci z zakresu projektowania i dizajnu. Projekty można przesyłać do 25 kwietnia br. włącznie za pośrednictwem strony designbysliwkanaleczowska.pl. Wyniki zostaną ogłoszone 26 maja.
Ideą Design by Śliwka Nałęczowska jest wspieranie i promocja młodych twórców, grafików i projektantów (zarówno profesjonalistów, jak i amatorów). Laureaci pierwszych ośmiu miejsc otrzymają nagrody finansowe (10 000 zł, 7 000 zł, 5 000 zł, 5 x 500 zł) i zapasy Śliwki Nałęczowskiej. Autorzy prac, które uplasują się na pozycjach od dziewiątej do dwunastej, zostaną nagrodzeni zestawami pralin. Z wybranych projektów powstanie limitowana kolekcja T-shirtów. Będzie ona dostępna w salonach sieci Medicine, która także mocno akcentuje w swojej strategii promowanie polskich artystów.
IV edycja konkursu stanowi odpowiedź na duże zainteresowanie, jakim cieszyły się jego poprzednie odsłony. W ubiegłym roku zgłoszono rekordową liczbę 2874 projektów.
– Konkurs Design by Śliwka Nałęczowska łączy w sobie aspekt artystyczny z użytkowym. To z jednej strony platforma do komunikacji marki, inspirująca młodszych, aspirujących konsumentów, a z drugiej – szansa dla młodych twórców do zaprezentowania umiejętności i zobaczenia swoich prac w realizacji. W tym roku stawiamy na autentyczną sztukę łączenia i czekamy na zgłoszenia ludzi z pasją, którzy razem ze Śliwką Nałęczowską chcą projektować otaczający nas świat i rzeczy, które będziemy nosić, wyjaśnia Bożena Piotrowska, odpowiedzialna za markę.
FacebookInstagramTikTokX
Advertisement