Po takim sukcesie mogłoby się wydawać, że Lewandowski nie ma już nic więcej do osiągnięcia i może spokojnie osiąść na laurach. A jednak każdy, kto zna jego podejście do sportu i życia wie, że to mu nie grozi, bo jego ambicję trudno zaspokoić. Najnowszy przykład: wiele wskazuje na to, że Robert chce dołączyć do Cristiano Ronaldo, Davida Beckhama, Paula Pogby, Kyliana Mbappe, Thierry'ego Henry'ego i innych znakomitości w zestawieniach najlepiej ubranych piłkarzy świata. A już na pewno w zestawieniach tych piłkarzy, których z modą łączą ścisłe związki.
O co chodzi? Otóż już 17 marca do sprzedaży trafi pierwsza kolekcja stworzona wspólnie przez polską markę 4F i Roberta Lewandowskiego, który w ubiegłym roku został jej ambasadorem. Kolekcja 4F x RL9, bo tak właśnie się ona nazywa, od 10 marca jest już dostępna w przedsprzedaży w aplikacji 4F.
Wszystko wskazuje na to, że po wspólnej kolekcji największej w Polsce (i nie tylko!) firmy produkującej odzież sportową i najlepszego piłkarza świata możemy spodziewać się tego, co najlepsze. A konkretnie mistrzowskiego połączenia trendów i funkcjonalności. W produktach zastosowano materiały wykorzystywane zwykle do szycia profesjonalnej odzieży sportowej, ale w krojach nadających się nie tylko na boisko, ale i na ulice. Kolekcja będzie więc wyróżniała się nie tylko wyglądem, ale także hipoalergicznością, antybakteryjnością, wytrzymałością i skutecznym odprowadzaniem wilgoci. Styl athleisure z polską metką? Dokładnie!
„– Cieszę się, że dołączyłem do polskiej marki zbudowanej na wartościach, które towarzyszą mi od początku piłkarskiej kariery. 4F jest znane ze wspierania, propagowania i zachęcania do uprawiania sportu w Polsce i na świecie. Dodatkowo 4F ma wiedzę, doświadczenie i pozycję na arenie międzynarodowej, które pozwoliły nam na zaproponowanie wyjątkowej linii, w której każdy znajdzie coś dla siebie”, przyznał Robert Lewandowski.
Więcej szczegółów? Kolekcja 4F x RL9 będzie składała się łącznie z 38 elementów, m.in. bluz, spodni, szortów, T-shirtów, longsleeve'ów oraz czapek z daszkiem. Będzie dostępna w stonowanych kolorach, które zapraszają do swobodnego łączenia ich ze sobą.
Kolekcja 4F x RL9 została zdigitalizowana. Oznacza to, że wchodzące w jej skład produkty w każdej chwili można zobaczyć w aplikacji 4F. Działa to w ten sposób, że dzięki pomocy rozszerzonej rzeczywistości (AR) każdy zainteresowany może podejść do kapitana reprezentacji Polski na wyciągnięcie ręki i sprawdzić, jak wygląda na nim określony element kolekcji. Drugą opcją jest także skorzystanie z aplikacji 4F i obejrzenie każdego produktu na skanie 3D sylwetki Roberta Lewandowskiego – w końcu nie każdy musi lubić rozszerzoną rzeczywistość.
„Jak to Lewandowski dołącza do gigantów mody, przecież to tylko jedna kolekcja” – myślicie? A my wam na to powiemy, że to dopiero początek i warto trzymać rękę na pulsie wspólnych dokonań RobertaLewandowskiego i 4F. Także wtedy, kiedy ze sportem raczej nie ma się na co dzień zbyt wiele wspólnego i nie tylko dlatego, że athleisure jest na razie wiodącym stylem 2021 roku. Zresztą... przekonacie się sami.