Advertisement

Kojarzycie plakaty z hasłem: „Gdzie są TE dzieci?". Łódzkie ZOO przygotowało świetną odpowiedź

Autor: Monika Kurek
15-07-2022
Kojarzycie plakaty z hasłem: „Gdzie są TE dzieci?". Łódzkie ZOO przygotowało świetną odpowiedź
Najpierw była kampania antyaborcyjna, potem antyrozwodowa, a teraz przyszedł czas na billboardy z pytaniem „Gdzie są TE dzieci?" Fundacja „Nasze Dzieci” z Kornic się nie poddaje!
Fundacja „Nasze Dzieci - Edukacja, Zdrowie, Wiara" to inicjatywa charytatywna, bazująca na trzech filarach: Edukacja – Wiara – Zdrowie. Jej celem jest wspieranie rodziny jako naturalnego i najważniejszego środowiska wychowawczego dla człowieka. Co ciekawe, założycielem Fundacji „Nasze Dzieci" jest Mateusz Kłosek, właściciel istniejącej od 1998 roku firmy rodzinnej Eko-Okna, będącej jednym z czołowych producentów okien, drzwi i bram. W 2021 roku zadebiutował na miejscu 97. na liście 100 najbogatszych Polaków „Forbesa". Jego majątek oszacowano na 674 mln zł.
Obecnie fundacja prowadzi kampanię billboardową na temat dzietności w Polsce. Powołuje się ona statystyki, z których wynika, że w latach 50. w polskich rodzinach było sześcioro dzieci, w 80. czworo, a teraz 2,5 dziecka. Na billboardzie widzimy również zdjęcie dwóch dziewczynek oraz miniatury przedstawiające niemowlęcia oraz flagę Polski.

Gdzie są dzieci? Tutaj!

Choć billboardy wywołały dyskusję na temat spadku dzietności w Polsce, wiele osób zastanawia się, dlaczego twórcy wolą wydawać pieniądze na setki plakatów niż na realną pomoc dzieciom i rodzicom. Z kampanii Fundacji „Nasze Dzieci" zażartowało łódzkie ZOO, które postanowiło odpowiedzieć na pytanie: „Gdzie są TE dzieci?".
„Tu są TE dzieci" – odpowiedziało łódzkie ZOO. Tu, to znaczy w Orientarium, które otworzyło się 22 kwietnia 2022 roku. Orientarium to najnowocześniejszy w Europie pawilon poświęcony faunie i florze Azji Południowo Wschodniej. Mieszka w nim 35 gatunków zwierząt lądowych oraz 180 gatunków ryb.
Internauci nie kryją zachwytu błyskawiczną reakcją łódzkiego ZOO. „Brawo! Wreszcie inteligentna i z poczuciem humoru reklama!", „Oj umiecie w reklamę. Brawo!", „Szanuję! Swoją drogą, nie mogę patrzeć na te ich idiotyczne bilbordy", „Genialny rtm! Premia dla marketingowca po prostu mu się należy" – to tylko niektóre z komentarzy.
Billboard łódzkiego ZOO to oczywiście przeróbka i nie znajdziemy go w wersji fizycznej.
FacebookInstagramTikTokX
Advertisement