Advertisement

Upadłe anioły w rave'owej kolekcji Roberta Kupisza. Zamiast pokazu, promuje ją efektowne wideo

14-12-2018
Upadłe anioły w rave'owej kolekcji Roberta Kupisza. Zamiast pokazu, promuje ją efektowne wideo

Przeczytaj takze

/tekst: Zuzanna Gralewicz/
Najnowsza kolekcja Roberta Kupisza zatytułowana ANGEL promowana jest nie pokazem, a krótkim filmem. Motywem przewodnim jest walka dobra ze złem, a tytułowy Anioł jest dla Kupisza symbolem ochrony przed demonami przeszłości.
Ubrania utrzymane są w tonacji czerni, bieli i szarości z przebłyskami srebra, złota i krwistej czerwieni. Wśród z grubsza rave'owej estetyki znajdziemy tu motywy religijne, a całość uzupełniona jest absolutną nowością – autorską biżuterią z logotypem Qπш.
Co ma impreza techno do religijnych uniesień? – moglibyście spytać. Według Kupisza bawiący się do elektronicznej muzyki ludzie są niczym upadłe anioły i tak też sportretował ich w swoim wideo promocyjnym.
Widzimy głównego bohatera, który wkracza do klubu niczym Dante do piekła. W swoich poszukiwaniach symbolicznego dobra nie daje się rozproszyć wszechogarniającemu szaleństwu, a jego nagrodą jest spotkanie z Aniołem Stróżem. Za kamerą stanął Daniel Jaroszek, autor czarno-białej sesji zdjęciowej promującej najnowszą, siedemnastą już, kolekcję Kupisza. Za wizję artystyczną i przekaz odpowiada Zuza Krajewska.
- Żyjemy w poczuciu ciągłego zagrożenia, ciągniemy za sobą demony przeszłości, szukamy wsparcia w różnych miejscach, szukamy odpowiedzi na pytania, na które nie ma łatwych odpowiedzi. Pragniemy chwili wytchnienia i bezpiecznego schronienia. Anioła, który nas będzie chronił. Anioła, który podejmie walkę i przegoni wszelkie zło. To było moją inspiracją i o tym jest film promujący kolekcję. – tłumaczy Kupisz.
Na ubraniach wypisane są więc wymowne hasła: „Securus” (łac. bezpieczny), „Amen” (heb. niech się stanie) oraz cytat z psalmu 91:11 „For he will order his angels to protect u wherever u go” („Bo swoim aniołom dał rozkaz o tobie, aby cię strzegli na wszystkich twych drogach”).
Poza dużymi napisami nie mogło również zabraknąć obszernych krojów i uniwersalnych materiałów – oko przykuwają nie tylko uszyte ze srebrnego poliamidu płaszcze i spodnie, ale też siatkowe koszulki, kamizelki i kurtki. Ubrania można dostać w przedsprzedaży prowadzonej w butikach firmowych oraz w sklepie internetowym. Kolekcję można też kupić na Showroom.pl.
Reżyseria i zdjęcia: Daniel Jaroszek (Papaya Films)
Operator kamery: Tymoteusz Pieszka
Dyrektor artystyczna: Zuza Krajewska
Scenografia: Ewa Iwańczuk
Stylizacja: Michał Kuś
Włosy: Przemysław Grejcz
Make up: Wilson
Montaż: Maciej Kozłowski
Muzyka: Niko Ramos www.rebelscream.pl
Postprodukcja: Delapost
FacebookInstagramTikTokX
Advertisement