Marka przygotowała trzy unikatowe lalki, w trzech odcieniach skóry, ubrane od stóp do głów w kolekcję Wiosna/Lato 2021, która powstawała we współpracy z artystą – ceramikiem Brianem Rocherfotem.
„– „Będący zawsze blisko u boku Barbie Ken od czasu swojej premiery w 1961 roku stał się ikoną, dokonując odważnych wyborów modowych i podążając z duchem czasu”, możemy przeczytać na oficjalnym Instagramie Berluti.
Stroje urodzinowe lalek Ken są eleganckie i na czasie. Dwurzędowy garnitur połączony z klasycznym białym t-shirtem ze słynnym logiem Berluti, w które wkomponowane jest imię jubilata, a do tego buty Camden. Drugi zestaw to koszula z abstrakcyjnym wzorem, uzupełniona o parę czarnych spodni i skórzanych sneakersów. Natomiast ostatnia lalka ubrana jest w kultową, brązową kurtkę ze skóry, która przykrywa wzorzystą, jedwabną koszulę, a całą stylizację dopełniają plecione buty. Nie zabrakło też kopertówki sygnowanej logo Berluti. Wyjątkowi modele pozowali przy plażowym buggy, który jest efektem kolaboracji marki Berluti i serii zabawek Hot Wheels z 2020 roku.
Unikatowe lalki trafią na wirtualną aukcję w maju bieżącego roku, a dochód z ich sprzedaży zasili organizację dobroczynną Make-A-Wish, która zajmuje się spełnianiem marzeń dzieci z chorobami śmiertelnymi z całego świata.
„– „W czasie tak surowych restrykcji czułem radość i wyzwolenie, wchodząc w tryb fantazji, żeby stworzyć te produkty i opowiedzieć ich historię. Wszystko to sprowadza się do idei podążania za marzeniami”, pisze Kris Van Assche, dyrektor kreatywny Berluti na oficjalnej stronie marki.
Firmy Berluti i Mattel zapraszają nas do wspólnego świętowania, wprowadzając do sprzedaży dwa produkty z linii urodzinowej: T-shirt z łączonym logo Berluti&Ken i wspomnianą już skórzaną kopertówkę Nino z tym samym nadrukiem.
My natomiast, korzystając z okazji, życzymy Kenowi wszystkiego najlepszego i liczymy na to, że w wieku 60 lat będziemy wyglądać choć trochę tak młodo i stylowo jak on!